تیتر خبرها

بیتا سحرخیزِ ماه و پلنگ رو یادته؟ همجا باس از سادگی خانم گفت تو اینستا از چیتان پیتانش!

بیتا سحرخیز از بازیگرای مشهوریه که چند ساله تو کارش کمرنگ شده اما همچنان هوادرانی داره که دل برده تصاویر خانوم بازیگر هستند.

شایانیوز- دیگه بعد از کم شدن کرونا نم نمک سینماها باز شدن و همه چی به روال قبلش برگشت اما تو تایمی که کرونا جان حضور داشت خب از اونجایی که حوصله مخاطب حسابی سر رفته بود و دست کارگردانا هم خالی شد اومدن و سریال های شبکه خانگی رو به شدت افزایش دادن، جوری که دیگه هر کارگردانی از راه رسید یه سریالی زد و خوب و بد گذشت! در این کارها بازیگرای نوپای بسیاری اومدن و وارد عرصه شدن اما چهره هایی مثل بیتا سحرخیز انگار از رده بازیگری بیرون رفتند! این درحالیه که بیتا سحرخیز مِن جمله هنرمندان بسیار مشهوریه که کارنامه کاری خوبی داره و سالهاست که بازیگره! بیتا سحرخیز شاید در اسم و رسم چندان مشهور نباشه و نشناسیدش اما از اوناست که وقتی مخاطب چهرش رو ببینه میگه عههههه این بازیگره! و قطعا میشناستش.

بیتا سحرخیز به شدت کم حاشیست جوری که اصلا پیداش نیست و معلومم نیست در چه حاله که خب این شرایط برای یک بازیگر جوان زیاد شرایط خوبی نیست! بیتا بانو حالا یا به دلایل شخصی و یا کمبود پیشنهاد کاری خیلی وقته که تو فیلم و سریالی دیده نمیشه و این قیقا همخن موضوعیه که ابتدا گفتیم بازیگرای جدید اومدن و جای بازیگرای قدیمی تر رو گرفتن!

بیتا سحرخیز همیشه و در هر کجا از بازیگرای مثبتی بوده که همیشه ام کاراکترای مثبت بهش داده میشده اما خوبه که بدونیم خانوم خانوما در واقع خیلیم قرتی هستن و اهل دل!!

ac-image-VP1593346356nA

bita-saharkhiz-7

بیتا سحرخیز کَل هرچی توپی و پروتزیه خوابود!

خب تصویر بالایی رو مشاهده کریدن؟ بیتا سحرخیز نیز به مانند بیشتر همکاراش و اطرافیانش اهل آرایش کردنه و اتفاقا به فیس سادش بعضی از آرایشا خیلی میاد و ناز و دلبرش میکنه. این نظراتیست که بسیاری از کاربران داده اند و کمتر کسی پیدا میشه که برای خانوم بازیگر منفی بنویسه.

تو این دوره زمونه که خیلی از خانوما و دختر خانوما حداقل دماغ رو تبدیل به بینی گردن و خیلیا هم سوزنی و بوتاکسی و پروتزی شدن، کمتر چهره هایی پیدا میشن که مثل بیتا بانو نچرالن و دستی به چهرشون نبردن!

البته که موارد گفته شده به نوعی برای زیباتر شدن اگه استفاده بشه خیلیم خوبه و بجاست، ولی وقتی بیش از اندازه میشه و صورت شخص رو از یه مدل به یه مدل دیگه تبدیل میکنه چندان جالب نیست که خب برخی هم دیگه بیش از اندازه جلو میرن و مثل فلور نظری میشن فیس عروسکی!!

5F2F3D9E-FBDB-487D-82F3-E4791CA68903

بیتا+سحرخیز

ولی اینجارو دیگه بیتا سحرخیز جا موند از بقیه خانوما بدجوررر!

دیگه تو این روزایی که بچه هنوز به دنیا نیومده پیج اینستاگرام داره تاااا خانوم و آقای سن و سال بالا، اگه اینستا نداشتنه باشی یجوریه و همه میگن چجوری تحمل میکنه! شاید یکی از دلایل کمتر دیده شدن بیتا سحرخیز همین موضوع باشه که چندان فعالیتی در این فضا نداره. دیگه سینما جوری شده که شما حتی اگه سیاهی لشکر هم باشید باز وقتی پیج بزنید و عکسای رنگ وارنگ خود را به اشتراک بزارید حسابی میتونید تو مسیر شهرت یافته ها بیوفتید!

بیتا سحرخیز تنها یک پیج تو اینستاگرام به اسمش هست که اونم مخشص نیست فن پیجه یا دست خودشه! 

bitasaharkhiz-photokade-com-2

کمی بیشتر از بیتا سحرخیز بدونیم …

بیتا سحرخیز متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۱ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس دبیری آموزش ابتدایی از دانشگاه تاکستان می باشد که در ۲۰ سالگی وارد کلاس بازیگری شد با سریال “ترانه مادری” به شهرت رسید.

وقتی بیتا سحرخیز واسه یه شرط علاقشو میزاره کنار

من از بچگی بازیگری را دوست داشتم ولی چون خانواده من اهل هنر نبودند موافقتی هم وجود نداشت که من این حرفه رو انجام بدم.

حتی در دوره دبیرستان برای هنرستان هنر اقدام کردم که شرط این بود که یکی از اعضای درجه یک خانواده اهل هنر باشد و برای من اینطور نبود به همین خاطر به درسم ادامه دادم.

bitasaharkhiz-photokade-2-500x528

باز هم حضور امین تارخ

سال ۸۱ – ۸۲ بین کاردانی و کارشناسی ام یکسال فاصله افتاد که در کلاس های بازیگری آقای “امین تارخ” شرکت کردم و بعد از این دوره کارشناسی را خواندم.

کلاسهای آزاد بازیگری و خود آقای تارخ انگیزه قوی به من داد که بدونم می توانم تو این حرفه دوام بیاورم و برای ادامه این رشته هر سختی را تحمل کنم.

bita-saharkhiz-nabat-1 (1)



منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *