بیت کوین به آخر خط رسیده؟!

فشار فروش سرمایه گذاران بیت کوین به بالای شش سال می رسد

شایانیوز- ماینرهای بیت کوین پس از اینکه ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار در این ماه به پایین ترین قیمت خود در سال ۲۰۲۲ سقوط کرد،توکن های خود را با سرعتی بی سابقه می فروشند. به گفته چارلز ادواردز بنیانگذار صندوق کاپریول فشار فروش ماینر بیت کوین تنها در عرض ۳ هفته ۴۰۰ درصد افزایش یافته است. داده‌ها و شواهد نشان می‌دهد کل موجودی ماینرها در این هفته به پایین‌ترین حد در ۱۰ ماه گذشته سقوط کرده است. دارایی های آنها در حال حاضر تقریباً ۳۰.۴ میلیارد دلار ارزش دارد که تقریباً ۱۰ درصد از عرضه بیت کوین را نشان می دهد.

ادواردز می‌گوید: «اگر قیمت به زودی بالا نرود، ما شاهد از کار افتادن بسیاری از استخراج‌کنندگان بیت‌کوین خواهیم بود». شرکت های ماینینگ به عنوان منبع درآمد به پاداش بلاک ۶.۲۵ بیت کوین وابسته هستند. یک بلوک تقریباً هر ده دقیقه یک بار با استفاده از توان محاسباتی استخراج می شود. از آنجایی که استخراج به یک صنعت رقابتی تر تبدیل می شود و دشواری شبکه در طول زمان افزایش می یابد، شرکت کنندگان باید به دنبال منابع معدنی کارآمدتر باشند تا در سود باقی بمانند.

زمانی که بیت کوین راه اندازی شد نسبت به هر بلوک ارزش دلاری بسیار کمتری داشت این کار در بازار نزولی دشوارتر می شود. به این ترتیب، چندین شرکت بزرگ ماینینگ پس از انباشت مداوم بیت کوین در سال ۲۰۲۱، مجبور شده اند مقادیر زیادی بیت کوین را در طول سال ۲۰۲۲ بفروشند تا بتوانند سرپا بمانند. ادواردز ادامه داد: «آنچه ما می بینیم پایدار نیست.

ماین و هدل به عنوان یک ماینر بیت کوین یک استراتژی قابل دوام نیست… شما باید موقعیت بیت کوین خود را به طور مداوم در این بازار مدیریت کنید. ماه گذشته، ماینرهایی از جمله Core Scientific و Iris Energy تایید کردند که احتمالاً قادر به پرداخت بدهی خود در ماشین‌های ASIC اجاره‌ای در ماه نوامبر نیستند.بااین شواهد نشان می‌دهد که باید خیلی مراقب بیت کوین باشیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *