بیت کوین در منطقه حساس؟!

bitcoin

با بررسی سفارشات خریدوفروش بیت‌کوین می‌توان مشاهده کرد که…

شایانیوز- با بررسی سفارشات خریدوفروش بیت‌کوین می‌توان مشاهده کرد که تقاضای نسبتا کمی در محدوده ۲۱۰۰۰ دلار وجود داشت و با رسیدن به آن، سفارشات موجود در این سطح را فعال کرد. بیشترین تراکم سفارشات فروش نیز در محدوده ۲۲ هزار دلار قرار داشته و تراکمی از سفارشات خرید نیز به ترتیب در محدوده‌های ۲۰۵۰۰ و ۲۰۰۰۰ دلار وجود دارد.

ازطرفی میانگین هزینه تراکنش در بلاک‌چین بیت‌کوین برای اولین‌بار در دو سال اخیر به زیر یک دلار کاهش پیدا کرده که نشان‌گر کاهش تقاضا برای ثبت تراکنش است؛ بااین‌حال این مسئله می‌تواند به نفع کاربرد عمومی شبکه باشد. امروز میانگین کارمزد جابه‌جایی بیت‌کوین به ۰.۸۲۵ دلار رسید که کمترین مقدار آن از ۱۳ ژوئن ۲۰۲۰ بود. گفتنی است عواملی مانند افت قیمت بیت‌کوین و سختی پایین شبکه در کاهش این شاخص موثر بوده‌اند

.و نکته قابل توجه این است که یکم ژانویه ۲۰۲۳ تاریخ بسیار مهمی برای بیت‌کوین خواهد بود. بیت‌کوین احتمالاً قیمت‌های ۳۰ هزار دلار را قبل از اتمام سال ۲۰۲۲ دنبال ‌کند. در کوتاه مدت، ما به وضوح می‌توانیم ببینیم که بیت‌کوین چگونه در این الگوی نیم دایره حرکت می‌کند.

اولین هدف این الگو ۲۹.۹ هزار است. علاوه بر این، باید حرکت خود را در روزهای آینده تسریع بخشد. رالی تابستانی بیت‌کوین ممکن است، هفته آینده اتفاق بیفتد و می‌تواند پایان رالی تابستانی در کریپتو باشد.ریزش بهای پادشاه ارزهای دیجیتال بر ارزش کل این بازار نیز تاثیر منفی گذاشت به طوری که امروز ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال برای لحظاتی تا ۹۸۵ میلیارد دلار کاهش یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *