تازه ترین خبرهای رتبه بندی معلمان امروز یکشنبه ۳۰ بهمن

آنطور که پیدا است طرح رتبه‌بندی معلمان بر مبنای روند پیش‌بینی شده مجلس و آیین‌نامه مصوب پیش نرفته و در حال حاضر با انتقادات زیادی مواجه است.

قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش درخصوص آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان گفت: در مجموع ۷۳۳ هزار نفر از فرهنگیان مشمول لایحه طرح رتبه بندی معلمان می‌شوند و در حال حاضر رتبه آموزش یار معلم رو به جز ۲۰ هزار نفری که بارگذاری اطلاعاتشان را به صورت دقیق انجام نداده اند برای همه درج کرده ایم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از گسترش نیوز؛ وی در ادامه افزود: ۲۰ هزار نفر باقی مانده پس از بارگذاری دقیق اطلاعات وارد چرخه بررسی می شوند.

لاشکی با اشاره به آمار بالای معلمان مطرح کرد: رتبه بندی واقعی معلمان از هفته آتی آغاز می شود و طبیعتا زمان بر است چراکه رقم افراد در وزارت آموزش و پرورش به نسبت وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد که مجموعا کمتر از ۹۰ هزار نفر است بسیار بیشتر بوده و حدودا به یک میلیون نفر می رسد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رقمی بالغ بر ۱۳۵ هزار بازنشسته این مجموعه شامل طرح رتبه بندی می شود مطرح کرد: به علت تعداد بالای مشمولین طرح به صورت آرام و‌دقیق در حال انجام است و طبیعتا با مخالفت ها و انتقاداتی همراه است.

وی در پایان به عملکرد ارزیابان خاطر نشان کرد: ممکن است به علت تعداد بالا عملکرد ارزیابان با خطاهایی رو به رو باشد و تمام معلمان این امکان را دارند که با ورود به سایت اعتراض خود را به ثبت برسانند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *