تازه ترین خبرهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس از زبان معاون ورزشی باشگاه

1657202519 194 محمدی

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس صحبت هایی را در خصوص مسائل مختلف این تیم ارائه داد.

پرسپولیس علی‌رغم ناکامی در رقابت قهرمانی با حریف سنتی خود در لیگ بیست و یکم، برای حضور قدرتمندانه در لیگ بیست و دوم خیلی زود دست به کار شد و توانست بازیکنانی هم چون، علی رضا بیرانوند. مرتضی پورعلی گنجی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی و محمدمهدی احمدی را به خدمت بگیرد تا از حالا برای رقیبان خود خط و نشان بکشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ اما بعد از شروع طوفانی سرخ ها در نقل و انتقالات نزدیک به ده روز است خبری از این باشگاه به گوش نمی‌رسد و این باشگاه هنوز در تلاش است که در راستای تقویت کادرفنی خود با نظر یحیی گل محمدی، دستیار جدید این مربی را به خدمت بگیرد. از همین رو خبرنگار ما با محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس گفتگویی داشته است که در ادامه می‌خوانیم:

* دستیار گل‌محمدی به زودی مشخص خواهد شد

محمد محمدی در خصوص دستیار جدید یحیی گل محمدی و نگرانی هواداران در این خصوص گفت: مطالبات هواداران همیشه به حق بوده است. باید بگویم دستیار گل‌محمدی به زودی ظرف چند روز آینده مشخص خواهد شد. هنوز ایشان به ما اعلام نکردند دستیاران ایشان خارجی است یا ایرانی؛ به زودی گزینه مدنظر ایشان به باشگاه معرفی خواهد شد و ما مذاکرات خود را آغاز خواهیم کرد و انشاالله فرآیند ثبت قرارداد ایشان را انجام خواهیم داد.

* قرارداد کاسیانو نهایی می‌شود

وی در مورد آخرین وضعیت مذاکرات با کاسیانو و اینکه آیا باشگاه مهاجم دیگری را به خدمت خواهد گرفت گفت: در مورد کادرفنی و بازیکنان ما بر اساس لیستی که سرمربی تیم به ما ارائه می دهد عمل می کنیم. هنوز حرفی از مهاجم دوم به ما زده نشده است؛ تنها گزینه مدنظر گل محمدی، کاسیانو است که ما مذاکرات نهایی را با وی انجام دادیم و اگر مشکلی رخ ندهد به زودی قرارداد این مهاجم برزیلی امضا خواهد شد.

vkd0ypws

* ادامه همکاری با تمیروف هم منوط به نظر گل محمدی است

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد بازگشت تمیروف به تمرینات اظهار داشت: تمیروف بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد. کادرفنی و شخص یحیی گل‌محمدی خواسته تا این بازیکن در تمرینات حاضر باشد و ما نیز برای این بازیکن بلیت تهیه کردیم تا به ایران بازگردد. او تمرینات حضور پیدا خواهد کرد و بعد از بررسی ها توسط سرمربی تیم در مورد این بازیکن تصمیم گیری خواهد شد.

* بابایی در لیست گل‌محمدی نیست

محمدی در مورد شایعات مذاکره با پیمان بابایی نیز گفت: در خصوص پیمان بابایی نیز جست و گریخته خبرها و شایعاتی به گوش می‌رسد که به هیچ وجه صحت ندارد. گل‌محمدی تاکنون از مدیریت باشگاه خواسته ای در خصوص جذب این مهاجم نداشته است و وی در لیست یحیی گل محمدی قرار ندارد.

* مذاکرات با رضا اسدی ادامه دارد

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد مذاکره با رضا اسدی نیز بیان کرد: من در ۳ جلسه با مدیر برنامه های رضا اسدی صحبت کرده‌ام. آنها شرایطی را مدنظر دارند ما نیز شرایط خودمان را داریم. هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیده‌ایم و در تلاش هستیم تا بار دیگر با این بازیکن و مدیربرنامه هایش گفت‌وگو داشته باشیم تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوب برسیم.

* به دنبال تقویت تیم و استفاده از جوانان هستیم

وی در خصوص اینکه باشگاه در فرآیند جذب و حفط بازیکنان جوانان عملکرد خوبی نداشته است بیان کرد: این موضوع و از این قبیل تصمیمات، مسائل فنی است و مدیریت باشگاه در آن دخالت نمی کند. ما بر اساس نیاز و تشخیص کادرفنی و آقای گل‌محمدی یارگیری می کنیم. با نظر کادرفنی ما محمد مهدی احمدی را به عنوان یک بازیکن جوان، ملی پوش و با استعداد به خدمت گرفته‌ایم و از طرفی نیز چند بازیکن جوان را هم خود ما در اختیار داریم. به طور حتم کادرفنی در کنار تقویت تیم، به دنبال استفاده از بازیکنان جوان به عنوان سرمایه های باشگاه خواهد بود.

* مطالبات استوکس به زودی پرداخت می‌شود

محمدی در پایان در خصوص پرداخت طلب استوکس گفت: همانگونه که همه می‌دانند استوکس توانسته بود این باشگاه را به پرداخت ۸۶ هزار دلار محکوم کند و همین موضوع باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شده است. با پیگیری ها شبانه روزی مدیریت باشگاه به زودی بدهی این بازیکن پرداخت خواهد شد تا بتوانیم قرارداد بازیکنان را به ثبت برسانیم.

* نقل و انتقالات پرسپولیس تمام نشده است

محمدی در پایان گفت: هنوز کار نقل و انتقالاتی ما به پایان نرسیده است به طور حتم پرسپولیس باز هم در نقل و انتقالات بازیکن جذب خواهد کرد. اما ما منتظر آن هستیم تا گل‌محمدی و کادرفنی بازیکن مدنظر خود را اعلام کنند تا باشگاه در راستای درخواست کادرفنی برای جذب بازیکن تلاش کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *