تازه ترین خبرهای نقل و انتقالاتی پرسپولیس چهارشنبه ۱ تیر


1655877715 246 پرسپولیس

پرسپولیس همچنان به دنبال جذب بازیکن است و اینبار یحیی به دنبال مهاجم باکیفیت می گردد.

ماجراجویی پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران تمامی ندارد؛ این باشگاه پس از آنکه چندین مهره ارزشمند را به خدمت گرفته همچنان در تلاش است تا چند بازیکن دیگر را هم به ترکیب اضافه کند. پرسپولیس بعد از تقویت خطوط دروازه، دفاعی و میانی حالا قصد خریدن مهاجم دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ این باشگاه در این پست ۲ بازیکن را زیر نظر گرفته است. اولی کاسیانو برزیلی است که در لیگ پرتغال بازی می‌کند. شایعه شده پرسپولیسی‌ها پیش قرارداد را برای این بازیکن فرستاده‌اند و او به زودی قرار است به ایران بیاید. برای مهاجم دوم، اما حرف و حدیث زیاد است؛ اگرچه بسیاری از شیخ دیاباته حرف می‌زنند، ولی یحیی گل محمدی اصرار زیادی تا مسئولان باشگاه پرسپولیس هرطور شده شهریار مغانلو را به این تیم برگردانند. شهریار از لیگ پرتغال به عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس آمد، ولی بعد از حضور کوتاه مدتش در این باشگاه سر از سپاهان درآورد.

جدایی او از پرسپولیس و پاک کردن عکس‌هایی که با پیراهن این باشگاه داشت چندان باب میل هواداران باشگاه نبود و دلخوری‌های مکرری به وجود آمد. با این حال، شهریار که استارت بدی در سپاهان داشت رفته رفته به خودش آمد و توانست ۸ بار برای این تیم اصفهانی گلزنی کند.

با جذب پورعلی گنجی و گولسیانی مشخص شد یحیی توجهی به بازگرداندن حسین کنعانی از قطر ندارد اما برای احمد نور و مغانلو نقشه ریخته است. طی دو هفته گذشته بارها خبر آمده که نوراللهی با وجود تغییرات در رأس کادر فنی تیم اماراتی‌اش در باشگاه شباب الاهلی می‌ماند اما چند روزی است بحث الک کردن لژیونرهای این تیم هم مطرح شده و شاید احمد نور در امارات نماند. گفته می‌شود تکلیف ماندن یا نماندن نوراللهی در این تیم هفته آینده مشخص خواهد شد. از این رو پرسپولیس یک جا برای بهترین بازیکن دو فصل قبلش نگه داشته و تا لحظه آخر منتظر این بازیکن می‌ماند تا دوباره برگردد و مرکز زمین را بیمه کند.

صادقی با ۱۰ میلیارد کمتر می‌آید؟

در حالی که به نظر می‌رسد احسان پهلوان و یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس به فولاد خواهند رفت پرسپولیس با این باشگاه و دو باشگاه بزرگ دیگر بر سر به خدمت در آوردن سعید صادقی مسابقه سختی را در پیش گرفته است. سعید صادقی از فولاد پیشنهاد ۲۲ میلیاردی دارد و استقلال هم رقمی بالاتر از پرسپولیس به او پیشنهاد داده اما سقف پرداختی پرسپولیس ۱۲ میلیارد است. گفته می‌شود یحیی روی خرید صادقی شاگرد سابق خود در مشهد اصرار دارد اما جذب این بازیکن به اندازه گزینه‌های دیگر راحت نیست.

به نظر می رسد تیم یحیی با خرید صادقی و یک مهاجم داخلی و کاسیانو در نهایت بسته شود. ضمن اینکه پرسپولیس احتمالا یک جالی خالی هم برای احمد نور باقی نگه خواهد داشت.

حالا که شایعه بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده، ولی شرایط به این سادگی نخواهد بود. درست است که پرسپولیس در این فصل توانسته بازیکنان زیادی از سپاهان جذب کند، ولی مسئله اینجاست که شهریار با سپاهان قرارداد دارد و بعید است تیم سپاهان اجازه خروج این مهاجم آنهم به مقصد تیم رقیب را بدهد. به همین دلیل است که باور حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس آنهم در همین روز‌هایی که چندین مهره این تیم سر از تهران درآورده اند به این سادگی‌ها امکان پذیر نباشد.


منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999786

دانلود قسمت ۸ سریال اکازیون (اکازیون قسمت ۸ هشتم) کامل و حجم رایگان

در این پست دانلود قسمت ۸ سریال اکازیون (اکازیون قسمت ۸ هشتم) کامل و حجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *