تاکتیک ساپینتو از حالا لو رفته است!

1656946686 146 ساپینتو

خرید چندین مهاجم توسط استقلال نشان می‌ دهد ریکاردو ساپینتو می‌ خواهد تیمی هجومی را راهی لیگ آینده کند.

استقلال پس از گذشت چند هفته فعالیت جدی خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد و به سراغ تمدید قرارداد و خرید بازیکنان جدید رفت. نکته عجیب در این زمینه اما خرید بیش از حد مهاجم و وینگر است که البته نوید یک تیم هجومی را به هواداران این تیم می‌دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ در جمع آبی‌پوشان ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و سبحان خاقانی قرارداد خود را تمدید کردند. سجاد شهباززاده و پیمان بابابی با این تیم قرارداد بستند و رضا میرزایی، کوین یامگا و حسین‌زاده هم توانایی بازی در این پست‌ها را دارند. در این زمینه شنیده می‌شود محمد محبی و کاوه رضایی در نزدیکی استقلال هستند و تکلیف بازیکنان قرضی این تیم چون کریم‌زاده و قاسمی‌نژاد هم مشخص نیست.

به این ترتیب نزدیک به ۱۰ نفر در این پست حضور دارند و این ترافیک با توجه به اینکه فصل پیش رو لیگ قهرمانان آسیا برگزار نمی‌شود، شاید بازیکنان را برای رسیدن به ترکیب اصلی دچار مشکل کند. از دید مثبت اما دست باز سرمربی و داشتن نیمکت قوی می‌تواند یک مزیت برای استقلال باشد. همچنین با توجه به تعدد مهاجم قطعا ساپینتو از سیستم‌هایی مبتنی بر حداقل ۲ وینگر یا ۳ مهاجم استفاده خواهد کرد و آبی‌ها تیمی هجومی خواهند داشت.

باید دید البته آبی‌ها همچنان در این پست‌ها بازیکن جذب می‌کنند یا علاوه بر منتفی شدن گزینه‌های مطرح شده، چند بازیکن را هم قرض می‌دهند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715264976 2022299

بهترین فونت های فارسی برای استفاده در اپلیکیشن اینشات + آموزش استفاده

در این پست بهترین فونت های فارسی برای استفاده در اپلیکیشن اینشات + آموزش استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *