تاکسی های اینترنتی تذکر گرفتند


44

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا ضمن تذکر درخصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی،خواهان رفع ابهام شهرداری درخصوص نظارت بر این تاکسی ها شد

مهدی اقراریان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در هفتاد و دومین جلسه شورا ضمن بزرگداشت شهید چمران، خطاب به شهردار تهران متذکر شد: برخی رسانه ها پرسش می کنند که تذکرات اعضای شورا خطاب به شهرداری به چه نتایجی می رسد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو، وی افزود: صبر بعضی اعضا آستانه ای دارد و با افزایش تعداد تذکرات و قانع کننده نبودن پاسخ ها و عدم پیگیری موضوعات، شورا می تواند از سایر ابزارهای خود برای پیگیری تذکرات استفاده کند.

ایستگاه-تاکسی

اقراریان یادآور شد: درخواست شورا از شهرداری اینست که مسئله را تا حصول نتیجه پیگیری کند و آن را به شورا گزارش کند. تعاملات شهرداری با شورا حداقل در حوزه اینجانب قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا سپس در خصوص تاکسی های اینترنتی اظهار داشت: اخیرا شاهد افزایش نرخ کرایه و گزارش های شهروندان از تخلفات رانندگان تاکسی های اینترنتی هستیم که این موضوع سبب نارضایتی شهروندان شده است.

وی گفت: لذا با عنایت ماده ۸ دستورالعمل نظارت بر چگونگی عملکرد ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافری: در صورتی که تخلفات ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر دارای پروانه کسب، از تخلفات احساء شده ذیل فصل ۸ قانون نظام صنفی مانند گران فروشی و.. باشد، شهرداری یک نسخه از گزارش تخلف را همراه با مستندات پرونده، به اتحادیه ارجاع نموده و یک نسخه را بایگانی خواهد نمود. به گفته عضو شورا گزارش شهرداری در حکم گزارش بازرس بوده و شهرداری مکلف به نظارت بر عملکرد تاکسی های اینترنتی است. ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر موظف به ارائه اطلاعات مورد نیاز به شهرداری هستند و شهرداری باید این اطلاعات را پردازش کند و رد صورت مشاهده هرگونه تخلف وفق قانون عمل نماید.

اقراریان خاطر نشان ساخت:حال باید نسبت به این دلایل افزایش نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی و نحوه نظارت شهرداری بر عملکرد تاکسی های اینترنتی رفع ابهام صورت بگیرد و پاسخ به شورا ارسال شود.


منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *