تحلیل عاقبت خوف انگیز بیت کوین!

طبق داده‌های منتشر شده توانستیم تحلیلی جنجالی از بیت کوین داشته باشیم!

شایانیوز- بیت کوین در تلاش برای ماندن بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۹۹۶۱ دلار) است که نشان می‌دهد خریداران هنوز تسلیم نشده‌اند. فروشندگان در ۷ اکتبر، قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹,۶۲۸ دلار) رساندند، اما نتوانستند این کاهش را تا سطح حمایتی ۱۸,۶۲۶ دلار گسترش دهند. این موضوع نشان می‌دهد که خریداران در حال خرید در کف قیمتی هستند، اگر بیت کوین نتواند از منطقه حمایتی عبور کند این جفت ارز در مرحله بعدی روند نزولی را آغاز خواهد کرد و تا سطح ۱۵۰۰۰ دلار عقب نشینی می‌کند.

از طرفی طبق داده‌های منتشر شده، نرخ هش بیت‌کوین در تحلیل روزانه ۱۰.۸ درصد افزایش یافته است. افزایش ناگهانی نرخ هش امنیت شبکه بیت‌کوین را تضمین می‌کند. بر اساس گزارش‌ها، ارز دیجیتال پیشرو، بیت‌کوین (BTC) با افزایش ۱۰.۸ درصدی نرخ هش خود را افزایش داد که نشان‌دهنده ثبت یک رکورد جدید به صورت روزانه و تضمین امنیت برای شبکه بیت‌کوین است.پس از آپدیت ادغام اتریوم که به موجب آن بلاکچین آن از مکانیسم اجماع PoW به PoS تبدیل شد، اتریوم برای عملیات ماینینگ به GPU ها وابسته نیست.

در نتیجه، ماینرهای ETH به دلیل ناراحتی‌های ناشی از تغییر ناگهانی مکانیسم استخراج ETH مجبور شدند به سمت بیت‌کوین بروند.و کاهش قیمت GPU ها، از سرگیری تجارت کریپتو در چین و ارتقای ادغام اتریوم را می‌توان به عنوان عوامل اصلی افزایش نرخ هش بیت‌کوین در نظر گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *