تخفیف ویژه اشتراک اسپاتیفای در جعو استور

در این پست تخفیف ویژه اشتراک اسپاتیفای در جعو استور را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

تخفیف ویژه اشتراک اسپاتیفای در جعو استور

از زمانی که اسپاتیفای به عنوان اولین پلتفرم استریم موسیقی در سال ۲۰۰۸ عرضه شد، بیش از  ۱۵ سال می‌گذرد و در طول این سال‌ ها پلتفرم های مشابهی وارد این عرصه شده‌اند، اما اسپاتیفای هنوز هم در لیست محبوب ترین ها قرار دارد.

نسخه اصلی اسپاتیفای که از تبلیغات پشتیبانی می‌کند کاملاً رایگان است و دسترسی نامحدود به آرشیو کامل موسیقی و پادکست ها را ارائه می‌دهد، اما با چند محدودیت همراه است. یکی از این محدودیت ها، وقفه های تبلیغاتی مکرر هستند که لذت پخش نامحدود موسیقی با کیفیت بالا را از کاربران دریغ می‌کنند. همچنین امکان تعویض موسیقی ها به صورت نامحدود و دانلود آهنگ در نسخه رایگان وجود ندارد و برای دسترسی به این ویژگی ها، باید اکانت رایگان خود را به پرمیوم ارتقا دهید.  جعو استور یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر است که در زمینه فروش انواع اکانت‌ فعالیت می‌کند، اگر شما نیز قصد خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای را دارید، می‌توانید آن را با تخفیف ویژه از این فروشگاه خریداری نمایید!

تخفیف ویژه اشتراک اسپاتیفای در جعو استور

معایب Spotify Free

  • وقفه های تبلیغاتی؛ وقفه های تبلیغاتی در قالب بنرها و آگهی های تبلیغاتی در وسط آهنگ ها پخش می‌شوند و تجربه گوش دادن به موسیقی باکیفیت را مختل می‌کنند. بسته به مدت زمان استفاده از اسپاتیفای، می‌توانید انتظار داشته باشید که بین ۲ تا ۴ آهنگ، تبلیغات بنری و صوتی پخش شود. در واقع، کاربران در سال های اخیر از پخش تبلیغات پس از هر ۱-۲ آهنگ شکایت کرده اند.  همچنین مشکلات پخش همزمان ویدیو و موسیقی توسط چندین آگهی گزارش شده است.
  • تعویض آهنگ های محدود؛ در نسخه رایگان اسپاتیفای در هر ساعت فقط امکان تعویض شش آهنگ برای شما وجود دارد و آهنگ های موجود در لیست های پخش به ترتیب پخش نمی‌شود.
  • بدون گوش دادن آفلاین و دانلود موسیقی؛ برای استفاده از Spotify Free همیشه به اتصال اینترنت نیاز دارید که ممکن است منجر به مصرف بیش از حد داده و باتری شما شود.

چرا اکانت رایگان اسپاتیفای را به پرمیوم ارتقا دهیم؟

خرید اکانت اسپاتیفای یک راه عالی برای خلاص شدن از شر تبلیغات مزاحم است، اما نسخه پرمیوم این پلتفرم قابلیت های بسیار بیشتری از حذف تبلیغات آزار دهنده ارائه می‌دهد که برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

  • کیفیت صدای بهتر: با خرید اکانت پرمیویم کیفیت صدا از ۱۶۰ کیلو بیت بر ثانیه به ۳۲۰ کیلوبیت بر ثانیه افزایش می‌یابد.
  • دانلود آهنگ: اسپاتیفای پرمیوم به شما امکان می‌دهد آهنگ ها را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنید.  با این حال، اگر اشتراک خود را لغو کنید، دیگر به آنها دسترسی نخواهید داشت.
  • تعویض آهنگ به صورت نامحدود و بدون به هم زدن اجباری در برنامه تلفن همراه. نسخه رایگان Spotify همه لیست‌ های پخش را به هم می‌ریزد و حتی آهنگ ‌های تکی را به صورت نامرتب پخش می‌کند و تنها امکان تعویض شش آهنگ در ساعت را ارائه می‌دهد. با خرید اشتراک پرمویم اسپاتیفای می‌توانید به صورت نامحدود آهنگ ها را تعویض کنید و لیست پخش اختصاصی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

تخفیف ویژه اشتراک اسپاتیفای در جعو استور

پخش موسیقی با توجه به تجربه شنیداری در اسپاتیفای!

اسپاتیفای یکی از پلتفرم های استریم موسیقی است در میان کاربران ایرانی نیز بسیار محبوب شده است و هنرمندان ایرانی نیز شروع به ارائه آثار هنری خود در این پلتفرم کرده اند. از آرتیست های محبوب ایرانی در اسپاتیفای که آثار آن ها در لیست بیشترین شنیده شده ها در ماه است، می‌توان به آرش، شادمهر و گوگوش اشاره کرد. این پلتفرم موسیقی از هوش مصنوعی برای ارائه آهنگ ها جدید و مشابه سلیقه شنیداری کاربران استفاده می‌کند. در این برنامه هرچه موسیقی بیشتری گوش دهید، تجربه شنیداری شما سفارشی تر می‌شود.  هنگامی که مدتی از اسپاتیفای استفاده کردید، یک بخش Recently Played با تمام آهنگ ها و لیست های پخشی که به طور منظم به آنها گوش می‌دهید، خواهید داشت و یک بخش بر اساس آهنگ های شنیداری اخیر به شما ارائه خواهد شد. لیست های پخش Daily Mix نیز بر اساس فعالیت شنیداری شما ایجاد می‌شود که می‌توانید آنه ا را در بخش Made for you در صفحه اصلی خود پیدا کنید. با این حال، اگر لیست پخش ایجا‌ شده را دوست ندارید، می‌توانید لیست پخش اختصاصی خود را ایجاد کنید.  انجام این کار فوق العاده آسان است.  برای این کار در دسکتاپ، روی گزینه Create Playlist در نوار کناری کلیک کنید یا از Your Library در برنامه Spotify دیدن کنید تا گزینه مورد نظر را در آنجا پیدا کنید.  مطمئن شوید که نام مناسبی به لیست پخش خود می‌دهید زیرا بر اساس آن پیشنهادات موسیقی جدیدی به شما داده می‌شود.

طرح های اشتراک اسپاتیفای پرمیوم

به غیر از طرح اشتراک فردی اسپاتیفای، چندین طرح اشتراک دیگر نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می‌پردازیم.

  • طرح اشتراک Duo؛ این طرح پرمیوم اسپاتیفای طوری طراحی شده است که توسط دو نفر که در یک آدرس زندگی می‌کنند به اشتراک گذاشته شود.  با پرداخت هزینه۹۹ دلار در ماه (یا حدود ۶.۴۵ دلار برای هر نفر)، دو نفر می‌توانند دو حساب Premium جداگانه را تحت یک صورت حساب داشته باشند.  این طرح یک راه عالی برای استفاده از ویژگی های Premium و در عین حال صرفه جویی در هزینه های اشتراک است.
  • طرح اشتراک دانشجویی؛ این طرح اشتراک اسپاتیفای برای دانشجویان کالج یا دانشگاهی که در حال حاضر در مدارس و دانشگاه های معتبر ثبت نام کرده‌اند، در دسترس است که با تمام مزایای یک طرح شخصی با  ۵۰٪ هزینه کمتر از نرخ اصلی آن ارائه می‌شود.
  • طرح اشتراک خانواده؛ این طرح اشتراک به شش نفر اجازه می‌دهد تا حساب‌ های Premium مجزا داشته باشند.  این طرح با تمام مزایای اشتراک فردی، به‌ علاوه قابلیت هایی مانند Family Mix و Spotify Kids ارائه می‌شود. مانند Duo Mix، Family Mix موسیقی هایی را که همه اعضای برنامه دوست دارند در یک لیست پخش واحد ترکیب می‌کند که دائماً به روز می‌شود.  از سوی دیگر، Spotify Kids یک برنامه مجزا است که به کودکان امکان دسترسی به محتواهای موسیقی مناسب سن آن ها را می‌دهد.

خرید اشتراک اسپاتیفای با تخفیف ویژه از جعو استور

جعو استور یکی از وب سایت های معتبر در زمینه فروش اکانت پرمیوم پلتفرم های مختلف است که همه محصولات خود را به صورت قانونی و با مناسبت ترین قیمت ارائه می‌کند. این فروشگاه اینترنتی در حال حاضر اکانت های پرمیوم اسپاتیفای را با قیمتی باور نکردنی و با تخفیف ویژه با مشتریان خود عرضه می‌کند. شما نیز می‌توانید برای خرید اکانت اسپاتیفای به وب سایت این فروشگاه مراجعه کرده و با مشخص کردن طرح اشتراک و مدت زمان اشتراک، اکانت رایگان خود را به پرمیویم ارتقا دهید و از گوش دادن به موسیقی های باکیفیت و بدون وقفه های تبلیغاتی لذت ببرید. لازم به ذکر است که تمامی اکانت هایی که توسط این فروشگاه ارائه می‌شوند، کاملاً قانونی بوده و تا آخرین روز اشتراک دارای ضمانت و گارانتی پس از خرید می‌باشند.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۹ نهم ( قسمت ۹ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۹ نهم ( قسمت ۹ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *