تیتر خبرها

"ترلان پروانه" با تلمبه فیسشُ آباد کرده در حد آنجلیکا؛ رپر خوشتیپِ وا داد جلوش بدجور!

tarlan parvaneh shayanews

ترلان پروانه بازیگر خوش چهره که این روزا حسابی سرش شلوغه، اخیرا زده تو کار رُخ نمایی اونم با حجم خفنی از پروتز تو هر جایی که تونسته!

شایانیوز- ترلان پروانه بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه و چند وقتی میشه دیگه تو هر فیلمی که میخواین برین سینما ببینین دیده میشه و داره تبدیل به یه ستاره بی عیب و نقص میشه. ترلان پروانه اولین بار با نقش آفرینی در کنار بازیگری که حسابی باهاش حاشیه ساخت یعنی ارسلان قاسمی در سریال “تا ثریا” معروف شد. درواقع ترلان پروانه با بازی خوبش تونسته حالا یه جای خفنی میون اهالی سینما باز کنه و با خفنای این عرصه نظیر بهرام رادان و پژمان جمشیدی داره همبازی میشه.

ترلان خانوم علاوه بر اینکه خیلی بازی خوبی تو نقشای مختلف انجام میده، به تازگی خیل درست و حسابی واسه خودش یه فیس خارجکی ساخته که هر کی میبینتش عجیب غریب پروتز و ژل ازش شُره میکنه. ترلان پروانه اخیرا یه استوری منتشر کرد که باز هم داره عملای راه و بیراهش رو به رخ بقیه میکشه. این بازیگر که از دید خیلیا چهره خیلی متناسب و خوبی داشت، حالا رفته زیر بار کلی عمل و با درخشون کردن بخش های مختلف صورتش یه جوری فاز میگیره که انگاری آنجلینا جولیه!

w

وقتی ترلان پروانه سوژه آهنگ لیتو میشه!

ترلان پروانه جزو بازیگراییه که به خاطر سن کم و فیس متفاوتش، دل خیلی از بازیگرا و سلبریتیای ایرانی رو برده. از ارسلان قاسمی که اون اوایل بازیگری حسابی اینستا و فضای مجازی رو ترکونده بود گرفته تا سعید عزت اللهی که آقا اومد تو یه مصاحبه و رسما آبروی ترلان خانومو خراب کرد. خب تا به اینجا این بازیگر که اینا فقط نصفی از حاشیه هاش بود و بعدش هم خبرایی منتشر شد که با علاوه بر یه بازیگر و فوتبالیست با یکی دیگه از فوتبالیای خوب یعنی فرشاد احمدزاده هم ارتباط داشته.

شاید فکر کنین خانوم با خواننده ها چندان ارتباطی نداره، ولی قطعا اگه بشنوین چند وقتی میشه که ارتباطش با لیتو هم رفته تو ارتباط که رسما کُپ میکنین! این ارتباط به قدری قویه که بزی لیتو حتی واسه تولد ترلان که چند وقت پیش بود یه آهنگ هم خوند و دیگه ثابت کرد واقعا یه خبرایی بین این دو نفر هست که میشه به آینده اش امیدوار بود!

r

ترلان پروانه با تلمبه دستی چه فیسی ساخته واسه خودش!

ترلان پروانه هم مثل خیلی از بازیگرا به جایی رسیده که هیچی تو پروتز و تزریقات مختلف کم نذاشته. اگه برین و عکسای قدیمی این بازیگر رو نگاه کنین، قطعا با حجم بالای تغییرات ایشون روبه رو میشین. ترلان خانوم یه جوری یهو از این رو به اون رو شد که فک همه رو چسبوند به زمین و البته خودش اصلا قبول نداره که فیسش با یه داربست خفن از کلی پروتز اینطوری وایستاده و میگه که صورتش کاملا نچراله.

از اونجایی که این بانو عین ریگ تو بیابون طرفدار داره، هر چی بگه و هر چی تو اینستا و پیج منتشر کنه همه میان میگن خیلی خوشگلی و خدا اینطوری خلقت کرده و واقعا هم ایشون هوا برش داشته که انگاری در اصل همینطوره!

ee

ds

استایلای ترلان پروانه که هالیوود تو کفش مونده!

ترلان پروانه از اون دسته بازیگراییه که تو هر فصلی یه مدله و کلا اهل تعقیب مده و اصلا واسش مهم نیس که یه بازیگر ایرانیه و هر جوری که دلش بخواد تیپ میزنه. ترلان خانوم که اخیرا یه فاز عجیبی گرفته و از زمستون تا حالا کلا زده تو کارای خارجکی و شلوارای هالیوودی طور که هر کی میبینش میگه انصافا بهش چطوری اجازه میدن بازی کنه تو فیلما و ممنوع الکارش نمیکنن!

hgh

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *