تیتر خبرها

تریپای هفت رنگ "روناک یونسی" وقتی هنوز مهر طلاقش خشک نشده؛ این غذاس یا سیم خاردار!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر سابق ایرانی چند وقتیه انگار دیگه راهش از همسرش جدا شده و عکساش رو هم پاک کرده به همین دلیل حسابی رفت تو تونل شایعات!

شایانیوز- روناک یونسی از بازیگرای به نام و با استعدادی بود که سالهاست این حرفه و کار رو بوسیده و گذاشت کنار. روناک یونسی قبل از اینکه از ایران مهاجرت کنه با محسن میری مدلینگ ایرانی ازدواج کرد و اینطور که مشخصه این دو چهره هر دو اهل رفتن بودن اما خب همراه نداشتن و به همین دلیل بعد از گذشت مدت کمی بعد از وصلت گذاشتن رفتن. روناک یونسی با همسرش بر سر سریال “سقوط آزاد” آشنا شدند و این شناخت در نهایت به ازدواج ختم شد.

روناک یونسی و بعد از رفتن کم و بیش عکس گذاشت و خلاصه همه ایشون رو کشف حجاب شده دیدن اما چند وقتیه که تصاویر خانوم خانوما به نوعی تغییر کرده و یه شکل دیگه شده! روناک یونسی تا همین چند وقت پیش تصاویری که در اون لباسی نامتعارف داشته باشه منتشر نمیکرد اما حالا هرررچه که در ذهن شماست ایشون منتشر کرده! از دیگر تغییرات روناک خانوم اینه که ایشون مدتی میشه تصویری از همسرش محسن میری نذاشته و حتی عکس قبلیارو هم پاک کرده! آقای مدلینگ هم در پیجشون تا چشم کار میکنه عکسی از خانوم خانوما نذاشتن و همرو دلیییت زدن!! 

این موارد باعث شد تا خیلی از کاربران بر این حدس و گمان بیوفتند که این زوج هم جداشدند و کارشون به طلاق کشیده! روناک یونسی قبل از محسن میری ازدواج دیگری هم داشته اما مدت زیادی طول نکشید و به فنا رفت. خانوم بازیگر حالا دو پسر فرفری و دلبر داره که باباشون به تنهایی باهاشون عکس میذاره و مامان جان هم همینطور! روناک یونسی که در کانادا زندگی میکنه جدیدا انگار برای سفر به برلین آلمان رفته بود که در ادامه تصاویر وی را مشاهده می کنید.

hhh

hx

unknown_87346403_1067075146998397_7042601409891513830_n

روناک یونسی اونجاست ولی اینوری زندگی میکنه!

خب تصویر بالایی رو مشاهده کردین؟ چی بیشتر از همه چشم رو میگرفت؟ قطعا آرایش بسیار غلیظ خانوم یونسی که با گذشت اینهمه سال مهاجرت و  رفتن از ایران همچنان مدل ایرانی بودنشون رو حفظ کردن و همچون بنز میکاپ می کنند.

البته این اولین بار نیست و روناک یونسی همیشه همینطور بوده و با وجود اینکه در اروپاستو با روحیه نچرال اونها زندگی می کنه اما همچنان با روحیه خانوم های ایرانی پیش میره و همچون بتن سفت و سخت ملات آرایشی میزنه.

روناک یونسی علاوه بر این از فیلتر های اینستایی هم به شدت استفاده میکرد که تو این چند وقته با تغییر سبک عکساش این ترفندشم کمتر کرده و زیاد سراغ فیلتر نمیره!

روناک+یونسی

وقتی آقاشون از خانوم سَر تره!

معمولا هر بازیگری که از ایران میره به جز گلشیفته فراهانی، دیگه بازیگری رو اونور آب حالا در هر کشوری که باشه ادامه نمیده و مثل عموم مردم زندگی میکنه و یا مثل صدف طاهریان کلا تغییر شغل میده و میره تو کاری که در ایران نمیتونسته بره!

روناک یونسی نیز چنین بود و حالا کاملا متفاوت از کاری که در ایران میکرد فعالیت داره. حالا چه فعالیتی؟ زندگی!

بله روناک یونسی و مهناز افشار هر دو در اینستاگرام خیلی زیاد اکتیو هستند و اینطور که نشون میدن ظاهرا شغلی هم ندارن و تنها کاری که میکنن گشت و گذار و تفریح با دوستانشان است. البته که همسر روناک یونسی یعنی آقای محسن میری در ایران مدلینگ بودند و از همون ابتدا هم اندام خفنی داشتند و حالا هم در کانادا مربی بدنسازی در باشگاه هستند!

ناگفته نماند برخی از کاربران به خصوص فالوورای آقای محسن میری بر این نظرند که آقا سَر تر از خانومه!!

Untitled

حالا یکم برسیم به روناک یونسیِ خرابکار!

خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می کرده، اما از آنجا که مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است. او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود.

معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم پوشی می کردند. می گوید:به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره ام صفر شد.

Untitled

بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی دی ماهی است و در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده. محسن میری نیز متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۴ در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده اما همیشه گفته دوست دارد در کشور خودش کار کند.

روناک-یونسی

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *