تریپ برداشتن "الناز حبیبی" با کلاهش همه رو مگسی کرد؛ رفیقش کفِ همه اروپاییاس!

الناز حبیبی بازیگر محبوب که این روزا با تیپای خفنش اینستا رو زیر و رو میکنه، جدیدا با یه تریپ جدیدی از خودش رونمایی کرد!

شایانیوز- الناز حبیبی بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که نقش آفرینی های بی نظیر او همواره مورد تحسین اهالی سینما بوده. الناز حبیبی که این روزا داره با تریپ برداشتنای خفنش یه پا سلبریتی تموم عیار میشه، گویا از جنبه بازیگریش کمی عقب مونده و با بازی در سریال روزی روزگاری مریخ که چندان چنگی به دل نمیزنه، به شهرتش خدشه وارد کرده. الناز حبیبی در پیج اینستاگرامش فوق العاده پرکاره و با انتشار عکسای جینگول مستونش سعی داره به نحوی دیگر طعم شهرت رو تجربه کنه.

الناز خانوم که کلا این چند وقته تمام فکر و ذکرش رو متمرکز کرده روی تیپ زدنای متفاوت و خاص و عکسایی که از میکاپای پر و پیمونش میگیره، گاهی اوقات هم میزنه به جاده خاکی و با چنان فوتوهایی به میدون میاد که انگاری رسما یه سلبریتی خارجی خفنه که با تریپای گنگ بالاش کل اینستا رو جارو پارو میکنه. مثلا اینکه چند وقت پیش عکسی تو پیجش منتشر کرد که با یه لباس زمستونی اونو نشون میداد که کلاهش رو کشیده بود روی سرش و یه کپشن نوشته بود که نمیخوام چشمام دنیا رو ببینه!

elnazhabibi33-vaghtesobh

تیپای سوپر اروپایی الناز حبیبی که قراره بزنه رو دست همه مدلا!

الناز حبیبی از اون دسته بازیگراییه که این روزا بدجوری افتاده رو دور خودنمایی های راه و بیراه و با رفتن به آتلیه های مختلف و تیپ زدنای میلیونی و چش درآر سعی داره از بقیه سلبریتیا عقب نمونه.

درواقع بازی های بی نظیرش در کنار تیپای دوست داشتنیش خب باعث میشه خیلی از جوونا به سمت بیشتر پسندیدن این بازیگر برن، ولی بی تردید از یه جایی به بعد این تیپ ها دیگه میشه یه الگو و الناز خانوم هم مثل خیلیای دیگه سعی داره یه سبک استایلی خاص برای خودش بسازه که تابحال کسی چنین منحصر به فرد تیپ نزده باشه!

929062892-parsnaz-com

f

as

وقتی یه فتوشاپ میشه دردسر واسه شهرت الناز حبیبی!

الناز حبیبی هم مثل خیلی از بازیگران دیگه طرفدارای پر و پا قرصی رو تونسته در طی این سال ها برای خودش دست و پا کنه، ولی گویا این طرفدارا بعصی اوقات یه سری شیطنت هایی ازشون سر میزنه که خطر بزرگی رو برای این بازگیر خوش استایل رقم میزنه.

مثلا اینکه یه بار فنای شیطون خانوم عکس الناز حبیبی رو روی بدن یکی از بازیگران خارجی که پوشش درست و حسابی نداشته فتوشاپ میکنن ولی اینقدر این کارشون رو خوب انجام میدن که اگر ببینین، در نگاه اول باورتون میشه که این عکس مربوط به الناز خانومه.

jh

داداش جونِ الناز حبیبی با رخ گرفتناش همه رو شوک کرد!

الناز حبیبی در طی تمام سال های بازیگریش چندان از خانواده اش حرفی نمیزد و در برخی برنامه ها همچون دورهمی فقط میگفت که دو خواهر و یک برادر داره ولی هیچ جا عکسی از اونا منتشر نمیشد. تا اینکه در یکی از مراسم های اکران فیلمش به همراه آقایی دیده شد که همه فکر میکردن نامزدشه و کلی هم سوژه شد براش.

ولی بعدا مشخص شد که ایشون برادر الناز خانوم هستن و حسابی هم خوشتیپ تشریف دارن و زمانی تعجب همه رو برانگیخت که مهران مدیری در دورهمی با برادر این بازیگر برخوردی سرشار از حیرت داشت!

Untitled

کمی بیشتر با الناز حبیبی!

الناز حبیبی متولد سال ۱۳۶۷ و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده ۸ نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد، من از کودکی دختر مهربانی بودم. 

حبیبی می گوید: خانواده و اقوام خودم را خیلی دوست داشتم و الان هم دارم. خانواده من در ایران زندگی نمی کنند و من هم نمی توانم خارج از کشور زندگی کنم، چون با فرهنگ و زندگی شان جور در نمی آیم. و به علت همین دوری همیشه دلتنگ خانواده و اقوامم هستم.

w

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *