تریپ بهشتیه سوگل طهماسبی با یه شال بلننند که زیر دست و پاشه؛ اوووف تو عروسی چی پوشید!

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزونه که تو اینستاگرام فعالیت زیادی داره و اینبار با استایل سنتی و رنگیش کلی مورد توجه قرار گرفت.

شایانیوز- سوگل طهماسبی رو میشه جزو هنرمندان جذاب و خوش استعدادی دونست که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اما بیشتر کاراکترای جدی طور بودن و اجتماعی. مثلا همین سریال “فاصله ها” که تازگیا از شبکه آی فیلم پخش میشد هم سوگل طهماسبی حضور داشت و جالبیش اینجاست که همیشه هم از سوگل طهماسبی به عنوان دختر خوبه داست استفاده میکنن و خانوم خانوما کلا شخصیت مثبت فیلم و یا سریاله، برعکسه بهاره افشاری!!

خب یکسری از بازیگران هستند که کلا چهرشون منفیه مثل رویا نونهالی که همیشه و همیشه تو نقشای منفی دیده میشد چرا که خب چهره خانوم بازیگر اینطور به نظر نیاد و چندان ساده و مثبت نیست! اما برعکس برخی هم هستند به مانند سوگل بانو که برعکسن و انگاری اصلا اگه نقش منفیم بهشون داده بشه باز مخاطب منتظره تا یه جای کار این کاراکتر بشه دُخی خوبه و به راه راست هدایت شه!!

این سادگیه تو واقعیته سوگل طهماسبی هم هست و بازیگر جذابمون تو زندگی شخصیش هم همینقدر محجبه و باوقار دیده میشه اما فرقش اینه که زیاد تو نقش شیطون نیست و در واقعیت خیلییی شیطونه! در ادامه ابتدا تصویری از وی با استایلی متفاوت مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

unknown_267121606_212316224412955_3936560558946346684_n

دلبری سوگل طهماسبی تو عروسیِ داداش جانش!

سوگل طهماسبی که تا همین چند وقت پیش سریالی در صدا و سیما داشت به نام “نجلا” و اصلا با محیا دهقانی به همین دلیل که در این سریال همبازی بودند بیشتر رفیق شد و حالا این دو بازیگر رو کنار هم می بینیم.

البته که در فصل اول نجلا، شخصیت نجلا رو خانوم سارا رسول زاده ایفا کردند و خیلی هم این کار هوادار پیدا کرد اما در فصل بعد محیا دهقانی جایگزین شد که ابتدا بسیاری از کاربران ناراحت بودند و بعد اون نقش و کاراکتر به دلها نشست. 

سوگل طهماسبی تصاویری همراه با ملیکا شریفی نیا و محیا دهقانی منتشر کرد که برای دوست دارانش جذاب بود.

unknown_278616521_160084536389010_382109363601698893_n

unknown_278398055_405012541467159_8540268133841595898_n

Najla10-vaghtesobh

مریم مومن تو استایل از فضا اومده ولی سوگل طهماسبی از بهشت!

خب میدونیم که بعد از کم شدن کرونا و دوباره باز شدن سینماها و حضور بازیگران در اکران های پی در پی، باعث شد تا دوباره کت واک خانومای بازیگر برای نشون دادن استایلاشون شروع بشه و هر کدوم به نوعی جلب توجه کنن که خب در مجموع کلیت همشون میشد همون استایل و یا حرکاتی عجیب!

مثلا مدتی پیش در یکی از مراسمات سینمایی سوگل طهماسبی در کنار مریم مومن بازیگر جوان سریال بانوی عمارت حضور داشت که خب سادگی و زیبایی سوگل خانوم در کنار استایل بسیار عجیب و نه چندان جالب مریم خانوم حسابی به چشم اومد!

مریم مومن نیز بعد از شهرت به سرعت رنگ عوض کرد و رفت سراغ تریپایی که بیشتر تو چشم باشن و خب از نظر خیلی از کاربران آیتم هایی که برای زیبایی استفاده میکرد نه تنها زیبایی نداشت بلکه به شدت عجیب و بیریخت بود!!

campec.ir_1640373772_7

سوگل طهماسبی هم تو مدلینگ بعله؟

سوگل طهماسبی همونطور که گفتیم یه دختر تلفیقی از شیطون و آرومه که جوانب رو رعایت میکنه اما راه خودشم میره و اتفاقا از خیلیا هم جلوتر میره!

سوگل خانوم طهماسبی مثلا در مدلینگ هم فعاله و خب در در این زمینه خوبم بلده ژست بگیره! چرا که خیلی از بازیگرامونم هستند همانند خانوم فریبا نادری که خیلی به عکس علاقمندن اما هیییچ استعدادی تو ژست و فگور ندارن و در نتیجه همش عکساشون تکراریه. اما سوگل طهماسبی که چهره ای نچرال و زیبا داره اینطور نیست و هم با وشیش و سلفی طور عکسای خوبی میگیره و هم با دوربین حرفه ای!

Untitled (7)

Untitled (8)

کمی بیشتر با سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی در بهمن ماه سال ۶۴ در اهواز به دنیا اومد و در سن ۸ سالگی هم خیلی حرفه ای بازیگری رو با صحنه دوست داشتنی تئاتر آغاز کرد. سوگل طهماسبی دو خواهر بنام «ساغر» و «سحر» و یک برادر بنام «سینا» دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و حالا نزدیک مادرش در تهران زندگی می کند. خانوم بازیگر برای اولین بار با سریال “کیمیا” تونست حسابی توجه ها رو به خودش معطوف کنه و به قولی بدرخشه بعد هم که با سریال “نجلا” محبوبیت خودش رو در بین بیننده های تلویزیون بیشتر کرد اما با این حال سوگل طهماسبی پیش از “کیمیا” در سریال های پرمخاطبی همچون “یوسف پیامبر”، “روزگار قریب” و مواردی از این قبیل به ایفای نقش پرداخته بود.

سوگل+طهماسبی+

Sogol-4

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *