تسلیت نگفتن معنادار و مرموز طناز طباطبایی به مانی حقیقی جنجالی شد! + عکس

در این پست تسلیت نگفتن معنادار و مرموز طناز طباطبایی به مانی حقیقی جنجالی شد! + عکس را در اختیارتان قرار داده ایم. با ما در مجله نگاه نو همراه باشید.

تسلیت نگفتن معنادار و مرموز طناز طباطبایی به مانی حقیقی جنجالی شد!

طناز طباطبایی بازیگر مشهور سینما یک استوری تسلیت خطاب به لیلی گلستان و صنم حقیقی منتشر کرده و به شکلی معنادار نامی از مانی حقیقی نبرده است.

صبح امروز بود که ابتدا رسانه های فارسی زبان سپس رسانه های داخلی فوت ابراهیم گلستان، کارگردان، داستان‌نویس و مترجم و عکاس را تایید کردند.

او که در زمان فوت ۱۰۱ سال سن داشت، مشخص نیست که به چه علتی جان سپرده است. اما به نظر می رسد که بیشتر فوت او با کهولت سن در ارتباط بوده باشد.

پس از این اتفاق بسیاری از چهره های مشهور به ابراز تسلیت و همدردی با دخترش ابراهیم گلستان و نوه هایش صنم و مانی حقیقی پرداختند.

اما در این میان طناز طباطبایی تنها فردی بود که فقط به لیلی گلستان و صنی حقیقی تسلیت گفت.

او در این استوری به مانی حقیقی تسلیت نگفت تا این ماجرا به حواشی عجیبی برعلیه خودش تبدیل شود.

 تسلیت نگفتن معنادار و مرموز طناز طباطبایی به مانی حقیقی جنجالی شد!

بیوگرافی طناز طباطبایی

طناز طباطبایی، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شد.

او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از چهلمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم بی رویا. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و هفتمین جشنواره‌ی فیلم فجر برای فیلم صداها. و لوح تقدیر از جانب جشنواره فیلم ‌های ایرانی سانفرانسیسکو به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، را در کارنامه دارد.

از دیگر آثار او می توان به خورشید، شنای پروانه، رخ دیوانه، اروند. خشم و هیاهو، آرایش غلیظ، ۵۰ قدم آخر، ‌پریناز،‌ مرگ ماهی، قلب یخی، روسی، میلیونر میامی و طلا اشاره کرد.

منبع : وقت صبح

مطلب پیشنهادی

1714912900 2020420

شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵

در این پست شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *