تصاویر ثبت شده توسط جیمز وب بر روی صفحه گوشی های هوشمند شما

Stellar wallpapers: Here are the James Webb photos fit for your Android phone

اولین تصاویر ثبت شدهِ جیمز وب که دنیا را مات و مبهوت کرد را برای تصویر پس زمینه گوشی های خود استفاده کنید و با هر بار دیدنش غرق در لذت شوید

شایانیوز- در ۲۴ ساعت گذشته تمام مردم جهان با تصاویری که توسط جیمز وب، تلسکوپ معروف ناسا، ثبت شده است مبهوت و متحیر شده اند چراکه حالا برای اولین بار ما می توانیم به طرز باورنکردنی ای نگاهی بیاندازیم به برخی از جزئیات جهان خود. حالا که انقدر این تصاویر وایرال و فراگیر شده اند، که الحق از زیبایی آن ها چیزی غیر از این هم انتظار نمی رود، تنظیم کردن آنها به عنوان تصویر پس زمینه گوشی هوشمند شما کار جالب و تاثیر گذاری نیست؟ دوست ندارید که با هر بار نگاه کردن به صفحه گوشی خود نمایی بی نظیر از کهکشان را ببینید؟!

در ادامه ما چهار تصویری را که جیمز وب ثبت کرده است متناسب برای پس زمینه گوشی های هوشمند اندروید، با شما به اشتراک میگذاریم. این تصاویر به نوعی سایز بندی شده اند که علی رغم حفظ کیفیت مناسب آنها را برش داده ایم تا تقریبا برای تمام دستگاه های اندرویدی قابل استفاده باشد.

شما می توانید تصاویر مربوطه را در زیر تماشا کنید اما برای دانلود عکس های پس زمینه اینجا کلیک کنید و همه آن ها را یک فایل Zip دانلود نمایید تا با کاهش کیفیت تصاویر مواجه نشوید. تصاویر جمع آوری شده در این فایل همگی با کیفیت ۱۴۴۰p قرار گرفته اند که شما می توانید به راحتی آن ها را دانلود کنید.

اولین تصویر تلسکوپ فضایی جیمز وب

Deep Field

سحابی شاه تخته یا کارینا

Carina Nebula

سحابی حلقه ای

Southern Ring Nebula

پنج قلوی استفان

Stephan_s Quintet Composite

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *