تفاوت دئودورانت، اسپری ضد عرق و بادی اسپلش در چیست؟ به نظرت کدومش ضررش کمتره؟

محصولات بهداشتی زیادی هستند که با استفاده از آن ها می توان پوست را سالم و تمیز نگه داشت که دئودورانت و ضد عرق دو نوع پر کاربرد آنها هستند.

شایانیوز- امروزه محصولات بهداشتی زیادی هستند که با استفاده از آن ها می توان پوست را سالم و تمیز نگه داشت که دئودورانت و اسپری ضد عرق در بین همه دو نوع پر کاربرد هستند. شاید اسم همه آنها یا حتی بادی اسپلش و اسپری خوش بو کننده هم به گوشتان رسیده باشد ولی آیا می دانید تفاوت میان آن ها در چیست ؟ یا کدام یک از این محصولات ضرر کمتر و تاثیرگذاری بیشتری دارند؟ برای گرفتن جواب سوال های طرح شده پیشنهاد می کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع محصولات بهداشتی ضد تعریق و تفاوت هایشان آشنا شوید.  در نهایت عرق کردن به معنای واقعی کلمه آزار دهنده است، خصوصا اگر بوی بدی نیز داشته باشد. هیچ فردی نمی‌ خواهد که بدن او بوی بد بدهد یا زمانی که دست خود را بالا می‌ برد زیر بغل او لکه‌ دار یا خیس عرق باشد. محصولات ضد تعریق زیادی در بازار موجود هستند و برخی از آن‌ ها به‌عنوان بهترین مارک ضد عرق شناخته شده‌اند. اما جلوگیری از بوی بدن و کاهش عرق شدید هدف نهایی تمامی این محصولات ضد تعریق است حتی اگر در عملکرد تفاوت هایی با هم دیگر داشته باشند.

تفاوت اصلی که بین دئودورانت و ضد عرق وجود دارد این است که دئودورانت مانع از ایجاد بوی بد بدن می شود، در حالی که ضد تعریق ها از عرق کردن بدن جلوگیری می کنند.

تفاوت ضد عرق و دئودورانت

تفاوت ضد عرق و دئودورانت

دئودورانت چیست؟ به سلامت بدنتان اهمیت دهید

دئودورانت محصولی است که با جلوگیری از تجمع باکتری‌ها بر روی پوست و قسمت هایی که تعریق زیاد انجام می گیرد، از بوی بد بدن جلوگیری می‌کند؛ اما نمی‌تواند جلوی تعریق یا رطوبت را بگیرد. دئودورانت ها انواع مختلفی دارند ولی اگر بخواهیم به چند مدل از آنها اشاره کنیم باید بگوییم که دئودورانت اسپری، دئودورانت صابونی و ژلی نوع های پرکاربرد آن ها هستند. در نتیجه اگر  اگر بوی بدن دغدغه اصلی شما است، استفاده از دئودورانت می‌ تواند بهترین راهکار باشد، زیرا این محصولات آرایشی ضرر کمتری نسبت به ضد عرق ها دارند و در استفاده طولانی مدت و مکرر برای سلامت شما مشکلی ایجاد نخواهند کرد.

تفاوت ضد عرق و دئودورانت

اسپری ضد عرق چیست و با دئودورانت چه تفاوتی دارد؟

در نهایت اسپری ضد عرق هم به شکلی به همان تمیز و سالم نگه داشتن پوست بدن شما کمک می کند ولی برای پی بردن به تفاوت دئودورانت و اسپری ضد تعریق باید بدانید که یک ضد تعریق مشکل را از ریشه حل می کند. ضد عرق ها با مسدود کردن غدد اکرین امکان تعریق را از بین می برند و همین ویژگی می تواند مشکلات ناشی از بوی بد تعریق را از بین ببرد. البته به طور کلی همانطور که از اسم آن ها پیدا است این اسپری ها معمولا از عمل عرق کردن جلوگیری می کنند، به همین دلیل است که می گویند ضررشان از دئودورانت کمی بیشتر است. فقط دقت داشته باشید که اثر ضد تعریق ها موقتی است و بعد از حمام کردن از بین می رود، این در حالی است که دئودورانت ها معمولا اثر طولانی تری دارند.

تفاوت ضد عرق و دئودورانت

تفاوت ضد عرق و دئودورانت

بادی اسپلش چیست؟ بدنی خوشبو داشته باشید

بادی اسپلش یکی از محصولات بهداشتی در این زمینه است که با اینکه تفاوت بسیاری در عملکرد با دو مورد بالا دارد معمولا در مقایسه و یا در سبد خرید کنار محصولات بالایی قرار می گیرد. بادی اسپلش Body Splash محصولی است که هم می تواند با ویژگی آب رسانی خود، پوست بدن را شاداب نگه دارد و هم به دلیل آن که حاوی عطر است، نقش ادکلن را ایفا می کند؛ بنابراین شما می توانید از این محصول بعد از حمام و یا قبل از رفتن به باشگاه و … استفاده کنید. خب همانطور که از توضیحات معلوم است این محصول بهداشتی فقط باعث آبرسانی و ایجاد بوی خوش می شود و هیچ تاثیری بر روی عملکرد بدن یا فرایند تعریق ندارد.

تفاوت ضد عرق و دئودورانت

تفاوت ضد عرق و دئودورانت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *