تلاش "دنیا مدنی" واسه منحصر به فرد بودن با خط چشم عجیب؛ اینهمه ژیگری رو تاورم نمیکشه!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر از اونجایی که خلق و خویی خودشیفته داره تصاویر بسیاری از خود به اشتراک میذاره و اینبار هم خانوم بازیگر با خط چشمش دیده شد.

شایانیوز- دنیا مدنی از بازیگرای شناخته شده و کار کرده ای می باشد که با بازی در سریال “رهایم نکن” دیده و مشهور شد اما خانوم بازیگر رو اگه بخواین بیشتر ببینین بهتره که سری به تئاتر بزنید چرا که دنیا مدنی در این حوزه بیشتر فعالیت داره. دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بازیگر مشهور می باشد که به وسیله مامان جانش هم پا به این عرصه گذاشت.

دنیا مدنی مجرد است اما دختری مستقل و تلاشگره که شرایط مالی بسیار خوبیم داره و خلاصه که نمیذاره زندگی یه کامش بد بگذره و سفرهای خارجه و تفریحات داخلی بسیاری هم داره. دنیا مدنی کلا این مدلیه که زیاااد از خودش پست و استوری میذاره و خودشیفتگی خانوم خانوما به حدیه که کسی رو در اندازه خودش نمیدونه! دنیا خانوم مدنی بیشتر تصاویر منتشر شده اش هم در طبیعت هستند که خب با ژست و شرایط مختلف سریع خودش رو وفق میده و در نهایت تصویری جذاب به عمل میاره.

اما دنیا مدنی از چهره و آرایش و مدل موهاشم زیاد عکس میگیره که گاهی مثلا حواسش نیست اما خب حواسش شیش دونگ هست! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که یه خط چشم خوشگل و خفنم زده تنگش و چاشنیه کار کرده که رنگ جذابش حسابی چشم نوازه!

doniamadaniii_2926300839598133644_218188904

دنیا مدنی با استایل خارجی در تئاتر وطنی! هی خانوم کجا کجا …

گفتیم که دنیا مدنی در تئاتر فعالیت زیادی داره و خب دیگه خودنون بهتر میدوندید که این روزا شرایط تلویزیون و سینما و تئاتر به چه شکلیه و بازیگران در چه حد آزادانه رفتار میکنن و میپوشن و خلاصه راحته راحتن!

دنیا مدنی نیز چند وقت پیش ویدیویی کوتاه از خود در  پشت صحنه تئاتر منتشر کرد که با تیرشت آستین کوتاه بود و تتوهای بسیار غلیظ و مردونشم ریخته بود بیرون و در همین حین شالشم فرت و فرت از سرش میوفتاد که خانوم بازیگر به زور یه مثقال شال روی سرشون نگه داشتند!

تلویزیون رو که میدونیم همه باحجاب ظاهر میشن اما خب باطن چیه خدا داند! در سینما نیز خیلی از آقا و خانومای بازیگر به شدن باهم راحت هستند و دراکران ها نیز نامتعارف پوشی شده مد! در تئاتر هم که بدتر از همه اونهاست لباس هایی جذب و آرایش های غلیظ سر به فلک کشیده که هیچ برخی از دیالوگ ها هم به شدت نامتعارف هستند!

امان از این عرصه بازیگری ….

دنیا مدنی از نچرالاست ولی پر افاده و خودشیفته!

دنیا مدنی بیش از ۸۰۰ هزار دنبال کننده دارد و همونطور که گفتیم خیلی هم در این فضا اکتیوه! دنیا مدنی به تازگی پستی با استایل جدید و خیلی خفن از خودش منتشر کرد که باز هم سوژه فضای مجازی شد. او در این پست باز هم تصمیم گرفت ژست های مخصوص به خودش رو با میکاپی ملیح برای طرفدارانش بذاره و البته موهایی که معلومه میخواد خیلی خوشگل تر از قبل نشونشون بده و یه جورایی بگه منم میتونم خوشگل باشم و البته ساده!

doniamadaniii_1654849209

خونواده عجیب دنیا مدنی که همگی سینما میدوستند!

دنیا مدنی در خانواده ای هنری زندگی می کنه و از اونجایی که مادرش بازیگری کاربلد است و همسر مادرشون هم بازیگری بسیار  قابل و مشهور هستند خب دیگه چی از اینا بهتر برای ورود به بازیگری؟ پدر خود دنیل مدنی نیز تهیه کننده می باشد و آبجی خانومش هم دستیار کارگردان بوده است.

رویا تیموریان بار اول با میر ولی الله مدتی (تهیه کننده) سینما ازدواج کرد اما این زندگی بعد از به دنیا اومدن دو دخترشون دنیا و درنا از هم پاشید و به طلاق ختم شد.

رویا تیموریان سپس برای بار دوم در سال ۱۳۸۲ وقتی ۴۴ ساله بود با مسعود رایگان بازیگر ۴۹ ساله ازدواج کرد ولی صاحب فرزندی نشدند!

620cc75ca8cba

620cc8226ce4b

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *