توفیق اجباری برای مدافع بدشانس استقلال؛ نوبت به یزدانی می‌رسد؟

سرمربی استقلال برای چینش ترکیب تیمش در دربی پایتخت با چالشی متفاوت و البته شیرین در خط دفاعی مواجه است.

تمرینات استقلال این روزها با حضور حداکثری بازیکنان در حال انجام است، به ویژه آن‌که در ۲ روز اخیر حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی هم به تمرینات اضافه شده‌اند و همین مسئله باعث شده تا خیال ریکاردو سا پینتو از دوری ملی‌پوشان تیمش از تیم ملی هم آسوده شود و آبی‌پوشان با همه قوا آماده حضور در دربی پایتخت در هفته دوازدهم لیگ برتر شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال ۳۶۰؛ یکی از نقاط ابهام ترکیب استقلال برای دربی، میانه خط دفاعی ‌آبی‌ها بوده که به نظر می‌رسد هنوز زوج ایده‌آل از سوی ریکاردو سا پینتو برای این مسابقه حساس انتخاب نشده است.

مصدومیت غیرمنتظره «عارف»

عارف غلامی، تنها غایب تمرینات استقلال در یک هفته اخیر بوده است. غلامی با وجود حضور در جلسات تمرینی آبی‌پوشان، هنوز نتوانسته در کنار سایر همبازیان خود تمرینات را دنبال کند و صرفاً با لباس شخصی نظاره‌گر عملکرد شاگردان ریکاردو سا پینتو است. غلامی در دیدار تدارکاتی استقلال و هوادار از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و جای خود را در ترکیب آبی‌ها به سیاوش یزدانی داد.

پزشکان باشگاه استقلال هنوز نظر قطعی را درباره شرایط جسمانی عارف غلامی اعلام نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد تا کاهش التهابات همسترینگ او، مدافع جوان آبی‌پوشان در تمرینات شرکت نکند تا حضورش در دربی پایتخت در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

یک ترکیب جذاب؛ زوج بلندقامت‌ها در خط دفاع؟

سیاوش یزدانی هنوز در لیگ بیست‌ودوم برای استقلال به میدان رفته و دوری‌اش از میادین به بیش از ۹ ماه رسیده است! یزدانی البته در بازی‌های دوستانه برای استقلال بازی کرده و هفته گذشته هم در مصاف با هوادار به جای عارف غلامی به ترکیب تیمش اضافه شد، تعویضی که می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت مدافع بلندقامت آبی‌پوشان به ترکیب استقلال باشد.

رافائل سیلوا به نظر می‌رسد جایگاهی تغییرناپذیر در خط دفاعی استقلال دارد و آمادگی بالای مدافع برزیلی و نمایش‌های خوب او باعث شده تا سیلوا در ترکیب ثابت آبی‌ها حضور داشته باشد اما با توجه به مصدومیت عارف غلامی، انتخاب زوج این مدافع برزیلی برای دربی پایتخت هنوز مشخص نیست و با توجه به آمادگی بالای سیاوش یزدانی، اعتماد به این مدافع باتجربه و بلندقامت دور از ذهن نیست.

زوج جدید «سیلوا» کیست؟

ریکاردو سا پینتو البته پیشتر در هفته هشتم لیگ برتر به محمدحسین مرادمند در قلب خط دفاعی به جای عارف غلامی میدان داد که مرادمند نمایش خوبی داشت و حتی یک پاس‌گل را هم به‌ثبت رساند و نمایش خوبی او باعث شده تا سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان پایتخت برای انتخاب زوج خط دفاعی تیمش در دربی پایتخت با چالشی شیرین مواجه شود.

سا پینتو منتظر اعلام آخرین وضعیت عارف غلامی از سوی کادر پزشکی است تا در نهایت، ترکیب ایده‌آل مدنظرش را برای مصاف پرسپولیس چینش کند و باید دید در صورت ناکامی غلامی در حضور در ترکیب اصلی آبی‌ها، ریکاردو سا پینتو از میان سیاوش یزدانی و حسین مرادمند کدام بازیکن را به عنوان زوج رافائل سیلوا در خط دفاعی استقلال انتخاب می‌کند.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *