تولد بازی آنچنانی یوسف تیموری تو تایلند نافرم اون روشو نشون داد؛ بدنسازی منشوری شو!

یوسف تیموری بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که این روزا تو ایران کمتر دیده میشه اما در عوض تایلند حسابی در حال گشت و گذاره!

شایانیوز- در رابطه با اخبار سلبریتی ها و چهره های مشهور میون بازیگرا، معمولا این خانوما هستند که همیشه پیشتازن و میتونن به راحتی توجهات رو به خودشون جلب کنند حتی اگه نوپا و تازه وارد باشن اما خب در عوض آقایون بنده خداها باید یه حرکت خیلییی آس و شاخ بزنن تا بلکه کمی تا قسمتی بولدتر بشن و بیشتر تو دایره توجهات دیده بشن! مثلا یکی از این آقایون یوسف تیموری هستش که به شدت سعی داره تا با موارد مختلف حالا عکسه، فیلمه، حرفه یا هر چیز دیگری به چشم بیاد. یوسف تیموری مِن جمله بازیگران بسیار قدیمی سینما و تلویزیونه که تا به حال در فیلم و سریال های زیادی ایفای نقش داشته و همیشه خنده رو به لب مخاطبش آورده. یوسف تیموری حتی در برنامه جوکر هم که حضور داشت فصل جذابی رو ساخت جوری که تا مدتی اسمش بر سر زبون ها افتاد.

unknown_290439429_1666937787010621_9117273383172212232_n

تولد بازی تایلندی یوسف تیموری تو تایلند! بابا خفنننن

یوسف تیموری تا به اینجای کار تونسته هوادارای بسیاری رو جذب خودش و کارش کنه که خب در صفحه اینستاگرامش بیش از ۱ میلیون دنبال کننده داره. یوسف خان تیموری در صفحه اینستاش فیلم و عکس های بسیاری رو به اشتراک میذاره که خب همون باحال بودنه رو اینجا هم داره اما مشکل اینجاست که گاهی با موارد گذاشته شده بدجوری میره تو حاشیه که این چندان جالب نیست.

مثلا تازگیا یوسف تیموری به تایلند سفر کرد که خب با توجه به اینکه تولدش بود تصوری رو به همراه خونوادش گذاشت.

Untitled

یوسف تیموری ورزش میکنه از نوع منشوریش!

یکی از مواردی که در بین بازیگران چه آقا و چه خانوم خیلی ترند شده یکی حیوون خونگی داشتنه و دیگری هم ورزش کردن که خب مورد دوم از هر کسی بر نمیاد و بعضیاشون الکی پلکی جهت اینکه بگن ما هم آررره یه دوماهی میرن ورزش و بعد شروع میکنن به عکس و فیلم گذاشتن! اما در این بین خانوم هایی مثل بهنوش طباطبایی و یا آزاده زارعی خب مشخه که واقعا ورزشکاران و میون آقایون هم مثلا محمدرضا گلزار و یا یوسف تیموری حسابی سفت و سخت ورزش میکنن.

اما از اونجایی که خانوما دست و بالشون حسابی بستس نمیتونن عرض اندام داشته باشن و اغلب با لباس و شال و …. حرکات رو نشون میدن. اما آقایون مخصوصا یوسف خان انگاری اِبایی نداره و با لباسی به شدت جذب ویدیویی از خود استوری کرد که زیاد قابل انتشار نیست و از طرفی هم تصویری گذاشت که با خانومای تایلندی ظاهرا حسابی اُخت شده. اما سوال اینجاست این بازیگرا کی انقدر میرن اونور آب؟ پس چجوری انقدرم تو ایرانن؟!

Untitled

خوشگذرونی یوسف تیموری و بهاره رهنما تو جزیره چی میگه!

یوسف تیموری خیلی زیاد اهل گشت و گزاره و این طورم که مشخصه شرایط مالی به شدت خوبی داره جوری که اصلا مرفه و بی دغدغه همه جوره واسه خودش میچرخه و میگرده. مثلا اوایل سال بود که بهاره رهنما تازه خبر طلاقش داغ شده بود و در حالی که خانوم خانوما به زندگی مجردی دوباره برگشته بود، تصویری ز وی به همراه یوسف تیموری با حالتی راحت در کیش منتشر شد که خب این هم تو زمان خودش خیلی حاشیه دار شد.

البته که دیگه این مسائل میون خانوما و آقایون بازیگر خیلی روال و عادی شده و در حالی که خیلیاشون مجرد به سر میبرن راحتیه زیادی باهم دارند که شاید برای کاربر چندان قابل هضم نباشه!

277290185_725794828779320_6601837833005232701_n

کمی بیشتر با یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران می باشد که دارای مدرک فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما است.

یوسف تیموری واقف در غرب تهران متولد شد، پدرش “فریدون تیموری” از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی قبل انقلاب و مادرش خانه‌دار است. آقای بازیگر دارای دو خواهر و یک برادر بوده و فرزند دوم خانواده می باشد.

ازدواج تایلندی یوسف تیموری! ازدواج و طلاقی خارجکی

 

یوسف تیموری چند سال پیش با یک خانم تایلندی به نام راپان ازدواج کرد. آشنایی این دو در کشور تایلند زمانی که هر دو از یک فروشگاه در حال خرید بلور بودند شکل گرفت و به ازدواج ختم شد.

خانوم راپان از همسر سابق خود صاحب یک فرزند پسر بود که یوسف تیموری ابتدا او را به عنوان پسر خودش معرفی کرد اما پس از مدتی عنوان نمود که آرمین پسر او نیست و همسر و پسرش را برای ادامه تحصیل او به تایلند فرستاد. یوسف تیموری در ۱۴ تیر ۱۳۹۹ خبر طلاق خود با همسرش را اعلام کرد و گفت همسرم مدتی است من را ترک کرده و حالا مجرد هستم.

Capture

شباهت+عجیب+یوسف+تیموری+به+خواهرش+++عکس

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *