تولد زیادی شیک و پیک دنیز دختر اول علی دایی که مُخ همرو پکوند؛ مامی چه پُر بوتاکسه !

deniz daei shayanews

دنیز دختر علی دایی می باشد که به تازگی تولد ۱۸ سالگیش رو گرفت و به پدر جانش ثابت کرد که ۱۶ ساله نیست!

شایانیوز- دنیز دختر علی دایی می باشد که دیگه خیلیااا می شناسنش چرا که سال گذشته تو همین روزها از سال بود که دنیز خانوم دایی در پیج اینستاگرامش تنها پنج هزار دنبال کننده داشت اما به مرور با حواشی و جنجالاتی ساخته شد و علی دایی یه دو باری رفت زیر سوال، دنیز دایی نیز مشهور شد و حالا صفحه اینستاش بیش از ۲۰۰ کاربر دنبال کننده داره.

دنیز دایی از اون مدل دختراست که از پدرش یعنی علی آقا دایی دور بوده و از همون بچگیش در فرانسه زندگی کرده اما خب با این حال از رفاه و ثروت پدر دور نبوده و همیشه در بهترین شرایط زندگی کرده. دنیز دایی به همین دلیل نوع استایل و رفتارش هیچ سنخیتی با فرهنگ ایرانی نداره و با مدل خارجیا میچرخه.

اما دنیز دایی به تازگی ۱۸ ساله شد و فیلم و عکس هایی برای تولدش منتشر کرد. دنیز خانوم عکس و فیلمای هنری خیلی دوست داره و برای تولدش نیز از هنرش استفاده کرد اما خب به دلیل نامتعارف بودن شرایط و تیپا کمی تا قسمتی باید سانسور شن!

وقتی علی دایی حتی نمیدونه دخترش چند سالشه و دنیز خانوم جنجال به پا میکنه!

البته که علی دایی تا همین چند وقت پیش فکر میکرد دنیز دختر اولش ۱۶ سال داره!!

و همین موضوع باعث شد تا با حواشی و حرف و حدیث های بسیااار زیادی همراه بشه که خب این یکی از جنجالات عجیب علی دایی بود که در محدوده خانوادش رخ داده بود نه جامعه فوتبال.

ناگفته نمونه یک وقت فکر نکنید دنیز خانوم هم از این صحخبت پدرش به راحتی گذشت و بهش بر نخورد، خیر! حالا جریان چیه؟

مدتی پیش هم علی دایی مصاحبه ای جنجالی داشت و درباره دخترانش دنیز و نورا و همچنین ازدواجش صحبت هایی کرد. این گفتگو خیلی زیاد سر و صدا داشت چرا که آقای دایی کلا مادر دنیز رو ندید گرفته بود و حتی سن و سال دخترش دنیز رو هم اشتباه گفت که خب با واکنش دنیز خانوم همراه بود.

deniz_daei_1609514194

علی دایی که برای اولین بار وارد حواشی خاص و شخصی ای شده بود در رابطه با ازدواج و دخترانش گفت: 

همسرم در زندگی مشاوره های خوبی داده و همیشه کنارم بود و این برایم خیلی مهم است. اکثر کارهایم با مشورت او انجام می شود و بعد از ازدواج جایگاه اجتماعی ام خیلی بهتر شده است. 

من در زندگی ام فقط یک بار ازدواج کردم و این مسئله که دو بار ازدواج کردم به هیچ عنوان درست نیست. ما سال ۸۳ ازدواج کردیم و دو دختر دارم؛ این دو تا دختر همه چیز من هستند. دختر بزرگم دنیز ۱۶ ساله است و در انگلیس درس می خواند. نورا هم ۱۱ سال دارد و کنار من است.

و اما جواب کوبنده دنیز به بابا جان

اما درست بعد از این اتفاقات و این گفته ها دنیز دایی اومد و تو پیجش از مادرش نوشت و تصاویری از او نیز منتشر کرد که خیلی از کاربران گفتن این پست و استوری ها پاسخی غیر مستقیم به پدرش بوده!

Untitled+(2)

Untitled+(3)

 

دنیز دایی تو یان موارد همون بهتر که دُخی ایرونی نیست!

اما دنیز دایی حالا هواداران بسیاری دارد که خب اول این شهرت و محبوبیت رو مدیون پدرشه و بعد هم اخلاق خوش خودش.

دنیز دایی در صفحه اینستاگرامش فعالیت بسیاری داره و حالام که همه میشناسنش بیش از پیش فعالیت داره و عکس و فیلم های بسیاری از خود منتشر میکنه.

دنیز دایی همونطور که گفتیم خب با فرهنگ اروپایی بزرگ شده و یکی از خوبیاش اینه که همانند فرهنگ ایرانی علاقه ای به آرایش های بسیار غلیظ نداره!

و یا اصلا همانند برخی خانوم های ایرانی نیست که یه پونصدتایی عمل و پروتز و بوتاکس کردن و به چهره نچرال خودش حالا هر چه که هست راضیه و اعتماد به نفس خوبی داره!

از دیگر خوبیای دنیز خانوم که باز برمیگرده به اعتماد به نفسش استفاده نکردن از فیلتر های اینستاگرامیه که خب میدونیم خیلی از خانوما و دختران ما حتی با وجود کلی عمل و آرایش در نهایت فیلترهایی سنگین رو صورتشون میندازن که خب این حرکات اوج نبوده اعتماد به نفس رو نشون میده. مثلا یکی از همین دختران که نمونه ای بارز میتونه باشه چهره ای به نام نیکا یا همون اوین در اینستا می باشد که واینره و قبلا در پارک های ایران کلیپ میساخت، حالا در ترکیه و حالا چهره ای که داره تو اینستا هیچ شباهتی به خوده خودش نداره!

دنیز دایی و مادرش دنیز دایی و مادرش

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *