تولد سوپر لاکچری و غیر ایرونی طوری که علی دایی واسه زنش سنگ تموم گذاشت؛ کیک گُندشو!

علی دایی از چهره های به شدت مشهور و محبوب ایرانیه که هر مطلبی در رابطش مود توجه قرار میگیره و اینبار هم جشن تولد لوکس خانومش بولد شد.

شایانیوز- علی دایی قطعا همیشه از چهره های مشهوری بوده و هست که ابهت و محبوبیتی خاص داره. علی دایی به مانند همه چهره های مشهور یه دنیای کاری داره با کلی حواشی و یک لایف استایل شخصی با کلی حواشی مستقل! تا به حال از جنجالات فوتبالی علی دایی زیاد شنیدیم اما اینکه تو زندگی این چهره چیا میگذره کمتر به گوشمون رسیده چرا که خب علی دایی مِن جمله اشخاصی هستش که اجازه حاشیه سازی منفی به کسی نمیده و از طرفی هم اونقدری هوادار داره که اگه مورد نامتعارفی در رابطه باهاش ساخته بشه با واکنش هواداراش روبروعه!

علی دایی برای اولین در اوایل دهه هشتاد ود که ازواج کرد که البته همسر اولش رو به عنوان ازدواج قبول نداره و تو گفته هاش اعلام کرده فقط یکبار مزدوج شده. اما در رابطه با ازدواج دوم این چهره باید بگیم که شهریار ایران تو نیمه اول دهه هشتاد بود که با خانوم مونا فرخ آذری ازدواج کرد و صاحب دختری به نام نورا دایی شد. حالا علی اقا دایی دو دختر به نام های دنیز و نورا داره که در رفاهی کااامل به سر میبرن.

photo_2022-10-31_19-24-03

جشن تولد سوپر لاکچری که علی دایی واسه خانوم دومش گرفت!

اما علی دایی ازدواج دومش موفق بود، چرا که این چهره هیچگاه حاشیه مِن باب اینکه با همسرش مشکلی داره نداشته و تنها جنجالات در رابطه با خانوم خانومای اولش بوده و هست. 

علی دایی که یکی از ثروتمند ترینها میون فوتبالیا می باشد، در لایف استایل به شدت لاکچری و شاهانه زندگی میکنه. وی به همراه همسرش تصاویر عجیبی هم در صفحات مجازی داره که البته انگاری پخش شده هستن و به دست خود علی دایی منتشر نشده! در ادامه مثلا نمونه ای از این تصاویر رو مشاهده می کنید که مربوط میشه به جشن تولد خانوم مونا فرخ آذری در حالی که با استایلی نامتناسب هستند و کیک سوپر لاکچریشون مورد توجه و تعجب قرار گرفت.

Untitled

ازدواجات علی دایی چی میگه!

اما اگه بخوایم دقیق تر بگیم علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری بنام مهسا که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد، اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می‌کند.

اما اگه بخوایم یکم از مهسا خانوم دور بشیم و برسیم به حال و هوای امروزیه لایف استایل علی دایی باید بگیم که شهریار ایران در سال ۱۳۸۴ با مونا فرخ آذری طراح جواهرات ازدواج کرد؛ مراسم عروسی در اردیبهشت ۸۴ یکی از مجلل‌ترین ازدواج‌ ها آن زمان بود در باشگاه فرمانیه بود که بیش از ۱۰۰ میلیون تومان خرج مراسم شد.

همسر-علی-دایی-کیست؟

ازدواج علی دایی هیچ، ازدواج دختر فسقلیش چی میگههه!

جدا از خود علی دایی دنیز خانوم دایی مدتی پیش ۱۸ ساله شد و تولش رو جشن گرفت حسابی. اما همین چند روز پیش تصویری از علی آقا دایی منتشر شد که دختر خانوم در آغوش دارن که لباس عروس تن کرده و مشخصه تو عروسیه! اما مشکل این جا بود که روی چهره عروس خانوم استیکر گذاشتن خیلی از کاربرانم شک داشتن که آیا ایشون همون دنیز خانومه و یا کس دیگه ای هستش!

البته که قامت و شَمایلش به دنیز بانو میومد اما از اونجایی که دنیز دایی با فرهنگ اروپایی بزرگ شده و اونجایی هاهم بهشون نمیاد انقدر زود ازدواج کنن بعید بود دنیز باشه که خب همه این شک و شبهه ها همچنان باقی مونده! در ادامه تصویری از علی دایی به همراه عروس خانوم رو مشاهده می کنید.

fjcJTFKS5ldw

و اما کمی بیشتر با مونا فرخ آذری

همسر علی آقای دایی یعنی مونا خانوم فرخ آذری بگیم که البته اطلاعات خیلی کمی از ایشون تو اینترنت و فضای مجازی هست و تقریباً عکس جدیدی هم از ایشون نیست فقط می دونیم که مدیریت یه گالری جواهر به اسم نور رو برعهده دارن و به گفته خود علی آقای دایی تو بیزینس هم بسیار موفق و خوش فکر هستن و مشاور همیشگی آقای گل اسبق جهان هستند.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *