تولد و سِت استایل "نیوشا ضیغمی" با هِرکولا تو بدنسازی؛ الکی الکی مهر طلاقش خورد!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی از بازیگرای کم حاشیه سینما بود تا اینکه تصاویر خانوم بازیگر همراه با آقایان برای جشن تولدش منتشر شد و مهر طلاقش نیز استوری شد!

شایانیوز- نیوشا ضیغمی رو هممون با دو عنوان می شناسیم. یکی خانوم بازیگر پر آرایشی که هیچگاه بدون میکاپ دیده نمیشه و پونصدتا عمل زیبایی انجام داده و دیگری هم از خانومای پولدار سینما دیده میشه که البته به لطف آقای شوهر تاجر لایف استایل جذاب و خفنی داره. نیوشا ضیغمی در دهه هشتاد و توسط بازی در فیلم “پرتقال خونی” با همسرش آشنا شد و ازدواج کرد.ظاهرا آقای شوهر یا همون آرش پولادخان اونقدری خاطرخواه خانوم خانوما بودند که حتی اسپانسر فیلم هم شدند تا به نیوشا ضیغمی به عنوان بازیگر نزدیک بشن و با ایشون بیشتر آشنا شن. در نهایت این تله پاتی ها به ازدواج ختم شد و حالا این زوج یه دختر کوچولوی خوشگل و بانمک به نام لنا دارند. نیوشا ضیغمی در کل همانند خانوم هایی مثل بهاره رهنما نیست که خیلی از زار و زندگیش تو مجازی نشون بده و یا اهل فخرفروشی باشه اما داستان آقای تاجر رو همه میدونن و گهگاهی هم از سورپرایز های غول پیکر ایشون رونمایی میکردند!

اما به تازگی حرف و حدیث هایی از طلاق و جدایی این زوج منتشر شده که البته سر نخش از استوری خود خانوم بازیگر بود که خیلی زود پاک شد!

newsha

تولد نیوشا ضیغمی که توسط آقایون هیکلی گرفته شد!

حالا به جز این مسئله به تازگی تولد نیوشا خانوم ضیغمی بود که ۴۳ ساله شدند اما پوست و چهرشون مثل دخترای ۱۸ سالست! البته که دارندگی و برازندگی، و خب اگه پولشو داتشه باشی چرا که نه به خودت برسی و پیر نشی! اما از هر طرف بوم افتادن اشتباهه و بیش از اندازه زیر تیغ جراحی و لوازش آرایش رفتن هم چندان جالب نیست مورد تمسخر قرار میگیره! حالا جدا از اینکه اعتماد به نفس پایین شخص رو نشون میده.

از این ها که بگذریم و برسیم به تول بازی خانوم بازیگر باید بگیم که ایشون تصاویری رو از خود منتشر کردند که مشخص بود براشون جشن تولد گرفته شده اما جدیدا تصاویری دیگر درز کرد که نیوشا ضیغمی بین آقایان هیکلی هستند و هیچ خانومی حضور نداره! به همین جهت یکی از کاربران به شوخی نوشته بود انگاری تو سالن بدنسازی مردونه براش تولد گرفتن! که خب چندان غیر مرتبط هم نبود و با توجه به اینکه همسرشون هم حضور نداشتند موضوع طلاق رو پر رنگ تر کرد.

newshaa

newshaaaa

newshaaaaaa

هدیه بزرگ آقای تاجر به نیوشا ضیغمی

از اونجایی که این روز ها در موارد مختلف چشم و هم چشمی بین خانم های سلبریتی زیاد شده در روز مادر و روز زن هم خیلی از هنرمندان از کادوهای همسرشون رونمایی کردند که یک وقت کم نیاورند. نیوشا ضیغمی نیز چنین کرد و استوری ای منتشر کرد که بومرنگی از دسته گل بزرگ آقای شوهر بود که به مناسبت روز زن به خانم بازیگر هدیه داده بود اونم یواشکی و نصفه شبی!

نیوشا ضیغمی با اینهمه پول شوهر میخواد چیکار؟ دلیل طلاقش همینه؟!

نیوشا ضیغمی اگه طلاق هم گرفته باشه از شرایط مالی و اعتباری بسیار خوبی برخورداره چرا که خانوم بازیگر هم مدیریت سالن زیبایی و کلینیک رو در منطقه ای شاخ از تهران بر عهده دارند و هم به تازگی تصویری از خود با لباسی شیک منتشر کردند و پیجی با نام نیوشا استایل رو تگ کردند که نشون میده نیوشا ضیغمی وار عرصه ای جدید از کار خود شده و حالا جز بازیگری از راه های پردرآمد دیگری هم پول در میاره.

newshaaaaaaa

اعتراف نیوشا ضیغمی به علاقه مذکرش در لایو!

نفیسه روشن یکی از فعال ترین های فضای مجازی است و نزدیک به ۳ میلیون فالوور نیز دارد. نیوشا ضیغمی و نفیسه روشن که بیشتر شبیه به شاخ‌های مجازی شده اند، در یک لایو شرکت کردند که البته در فیلم زیر تنها صحبت های نیوشا ضیغمی را در رابطه با کراش دوران جوانی اش مشاهده می کنید.

newshha

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *