تو این زمونه کسی عروس نمیشه مگر با لوبیاپلو؛ عروس ساده گرونتر از گرونه چه برسه ناسادش!

این روزا حسابی صدای جیب تالا دارا دراومده چرا که عروسیا اونقدری کم شدن که بازار کساده حالا چرا چون دو تا دلیل دندون شکن داره!

شایانیوز- خب این روزا میدونیم که عروسیا به شدت کم شدن و تالار ها هم رو به کسادی هستند اما چرا؟ قطعا دو دلیل میتونه داشته باشه! یکی اینکه شرایط کشور کمی تا قسمت زیادی عجیب و غمبار شده و دوم اینکه دیگه خیلی از عروس دومادا از پس هزینه های عروسی بر نمیان!!

هفت صبح گزارشی تهیه کرد که در این مطلب آقای تالار دار گفته بود یکی دو مشتری داشتیم که اومدن و جشنشون رو کنسل کردند و گفتند بعد از آرومتر شدن اوضاع دوباره میان و قرارداد میبندند. 

خب خیلیا خودشون رو شریک غم مردمی که در اعتراضات داغ دیده هستند میدونن و دوست ندارند در این شرایط شادی و بزن برقص داشته باشند و برخی هم تو فکر این هستند که در فضای امنیتی شهر که در برخی مناطق کرور کرور مامور هست عروسی و بوق بوق کُنان راه نندازند!

unknown_275394183_720485732274118_5895420680401831470_n

لوبیاپلو یا عدس پلو؟ مسئله این است!

اما برگردیم سر و سراغ همون دسته ای گرونی ها به کمرشون بدجوری فشار آورده که خب این دسته تعدادشون به شدت هم زیاده. با توجه به اینکه مرغ و گوشت قرمز گرون تر از گرونه، چطوره که بعضی از غذاهای جدید جانشین جوجه کباب و کباب کوبیده و برگ و بختیاری و … بشه!

این را مدیر تالار بغلی می‌گوید: این پیشنهاد یکی از مشتری‌ها بود. به نظر من هم جالب بود. یک داماد جوانی به من گفت وقتی جوجه کباب مجلسی و کباب و زرشک پلو اینقدر گران درمی‌آید، چرا لوبیاپلو و عدس‌پلو را در منوی مراسمتان نمی‌گذارید. راست هم میگفت.

با لوبیا و گوشت چرخ کرده و کمی زعفران و برنج معمولی می‌توان یک پلوی ایرانی خوشمزه و ارزانتر درست کرد. ما هم باید برای حفظ مشتری به این کارها تن بدهیم. وقتی مشتری پولش به کباب و جوجه کباب نمی‌رسد و ممکن است کل قرارداد را کنسل کند، ما هم می‌گوییم بفرمایید برایتان لوبیاپلو می‌پزیم.

Rice-and-beans

عروس خانوم سر تا پاش گرون تر از گرونه!

تازه این ها تنها برای تالار دار ها بود که خب مجبورند با مشتری راه بیان. اما قطعا غذا و فضا برای عروسی گرفتن نیست که برای جَوونا مشکله، بلکه کلی آیتم ریز و درشت هستش که عروس داماده طفلکی باید از پسش بربیان تا بتونن این شب باشکوه و کمرشکن رو برگذار کنن!

مثلا یکیش عروس خانوم که تا بخواد سر تا پاش تکمیل بشه کلی هزینه و کاره! یکی از این آیتم ها پکیج خوشگلاسیون عروس هستش که خب اگه خانوم خانوما بخواد یه سالن متوسط رو به خوب بره از اونجایی که وقتی اسم عرووووس میاد آرایشگرای عزیز گرون تر حساب میکنن، قیمت حدودا بین ۵ تا ۸ میلیون هستش که البته پکیجه!!

اما بریم سر لباس عروس که سرسام آور گرون هستش. لباس هم اگه یه مزون و یا فروشگاه لباس عروس فروشی برید می بینید که با یه حساب سرانگشتی ساده ترین لباس بین ۷ تا ۹ میلیون هستش تا ۳۰ میلیون!

احتمالا فکر کنید دیگعه کفش عروس ارزون در میاد اما سخت در اشتباهید چرا که عروس خانوم همه آیتماشون گرونه! مثلا کفش ساده عروس از ۷۵۰ شروع و تا ۲ میلیون میره که خب ناساده هستند!

البته که میدونید اینها همه یه حدود میانه هستند و گرون تر هم پیدا میشه نگران نباشی!!!!!

عروس-2

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714487796 2017892

ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟

در این پست ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟ را در اختیارتان قرار داده ایم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *