تیتر خبرها

تو عید ۱۴۰۲ دنبال برنامه های خفنی؛ این بازی های دورهمی رو انجام بده تا خنده رو بغل کنی!

اگه می خوای تو عید حوصلت سر نره و با خانواده و دوستات حسابی خوش بگذرونی این مطلب رو بخون چون پشیمون نمیشی.

شایانیوز دیگه زمان زیادی باقی نمونده تا سال نو و شروع تعطیلات جذابش از راه برسه. روزهایی که می تونیم به کارهای شخصی خودمون که عقب افتادن رسیدگی کنیم. می تونیم اصلا شروع کنیم به یادگیری خیلی از چیزها مثل زبان، موسیقی، نجاری و هزاران موضوعات مختلف دیگه.

یه چیزی بگم بین خودمون باشه، واقعا نمیشه که فقط به این چیزهایی که اون بالا گفتم وقتمون رو اختصاص بدیم، باید تفریح کردن هم جز برنامه های اصلیمون باشه.  ناسلامتی عید نوروز هست. خوشی، بازی و تفریح چی میشه پس.

می دونم که وقتی اسم بازی میاد وسط ذهنت محدود میشه به چند تا گیم. مثل مافیا، پانتومیم، گل یا پوچ و…. . تو این مطلب چندین بازی خفن بهت معرفی می کنم تا یه جوری سرگرمت کنه تو عید که حالشو ببری. باهامون همراه باش.

شعر یادت بره باختی

تو این بازی شاد و خنده‌دار دو تا تیم باید تشکیل بشه. یک آهنگ رو پخش کنید و بعد یه جایی که دوست داشتید اون آهنگ رو یه دفعه متوقف کنید، هر بازیکنی که نوبتش بود باید ادامه اون آهنگ رو بخونه تا برای تیمش امتیاز جمع کنه.

unnamed

به بله بگو نه، به نه بگو بله

واقعا بازی اذیت کننده و فوق خنده داری هست. باید از هوش خودت نهایت استفاده رو ببری و فسفر بسوزونی. نکته مهم این بازی اینه که هیچ ابزاری نمی خواد. برای انجام دادن این بازی به دو نفر بیشتر نیاز نیست ولی اگه گروهی باشه هم خندش بیشتره و هم کل کل دیگران ممکنه تمرکز رو ازت بگیره.

تو این بازی یه نفر رو به عنوان سوال کننده انتخاب کنید و نفر دیگه هم باید به سوالات اون جواب بده. باید به سوالات واضحی که جوابش بله هست بگه نه و برعکسش. باید از قبل سوال های زیادی داشته باشین تا اون کسی که سوال کننده هست سوالهاش رو خیلی سریع بپرسه تا گیج کننده تر هم بشه.

یه اسم بزن رو پیشونیت

تو این بازی هرچی شرکت کننده ها بیشتر باشن خنده و کل کل بازی بیشتره و سرگرم کننده تر. بازی به این شکله که از بین گروه یک نفر انتخاب میشه که روی پیشونی اون کاغذی با یه نوشته رو می چسبونیم. شخص مورد نظر ما با سوال کردن از بقیه بازیکن ها باید کلمه نوشته شده رو سریع حدس بزنه.

6093881d7a957

خنده ممنوع

همون برنامه جوکر که حسابی ترکوند. یه گروه خفن تشکیل بدید، ترجیحا با چندتا بمب انرژی و خنده که بازی رو بتونن جذاب تر کنن. هرکاری می تونین انجام بدید تا همدیگه رو بخندونین. هرکی زودتر خندید با یه خداحافظی باید جمع رو تر کنه و بره. این بازی رو حتما حتما انجام بدید چون خوراک دورهمی هست.

mosabeghe-joker-8

نقاشی با چشم بسته

خوب تو این بازی به قلم کاغذ نیاز دارید و یه نفر که نسبتا نقاشیش خوبه. یه تصویر خوب بکشید و از بقیه بخواین فقط با توضیح و چشم بسته اون رو بکشن. اگه فکر می کنین راحته انجامش بدید. تصاویری رو مشاهده می کنین که بعدش چیزی جز خنده رو لب هاتون نمی شینه!

چشمک مرگ

تو این بازی یه قاتل داریم و یه کارآگاه و بقیه هم مقتول. اول باید اندازه همه نفرات بازی کارت سفید داشته باشین. به هر نفر یک کارت بدید. کارآگاه همه نفرات بازی رو می شناسه. شخصی که کارت قاتل رو برداشت، پنهانی باید به بقیه چشمک بزنه و با هر چشمک قربانی‌ راهی دنیای مرگ میشه.

‌کارآگاه هم باید دنبال قاتل باشه. هر موقع کارآگاه بازی موفق بشه قاتل رو پیدا کنه، قاتل قبلی کارآگاه جدید بازی میشه و کارت‌ها هم دوباره به طور تصادفی بین تمامی بازیکنان پخش میشه.

j_shakhes-1680

امیدوارم که این بازی ها رو تو عید کنار عزیزانت انجام بدی و بخندی.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *