تیمی که فقط ۱۳ بازیکن برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا دارد!

cndneth5

سرمربی دینامو زاگرب، کار سختی را برای آماده کردن بازیکنانش پیش از دیدار برابر سالزبورگ در پیش دارد.

لوکوموتیو پس از دیدارهای فشرده‌ای که انجام داد حالا فرصتی برای استراحت دارد تا از شرایط دشوار ابتدای فصل که برای آنها بسیار موفقیت‌آمیز هم بود فاصله بگیرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آیا نیازی هست به شما یادآوری کنیم که تیم چاچیچ موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده، برابر چلسی به پیروزی رسیده، فاتح سوپرکاپ شده و در حال حاضر صدرنشین لیگ کرواسی است؟

آنها حالا این فرصت را دارند که در وقفه دیدارهای ملی نفسی تازه کنند و آماده ادامه این روند تا شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر شوند. 

البته که در زمان وقفه دیدارهای ملی، رختکن این تیم به شکل قابل توجهی خالی می‌شود. آنها همیشه به دنبال بازیکنان باکیفیت هستند  و همین باعث شده که بسیاری از اعضای دینامو زاگرب به تیم ملی دعوت شوند. دومینیک لیواکوویچ، میسلاو اورشیچ، برونو پتکوویچ و جوزپ شوتالو از سوی زلاتکو دالیچ برای دیدار برابر دانمارک و اتریش به تیم ملی بزرگسالان کرواسی دعوت شده‌اند. لوکا ایوانوشچ هم در فهرست انتظار قرار دارد. 

این در حالی است که صادق محرمی هم از سوی کارلوس کی‌روش برای حضور در اردوی آماده‌سازی اتریش پیش از مسابقات جام جهانی به تیم ملی دعوت شده و به همراه دیگر بازیکنان به این کشور سفر کرده است. 

مارتین باتورینا بازیکن دیگری است که به تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های این کشور دعوت شده است و دنیل اشتفولی و آنتونیو مارین هم به تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌ها دعوت شده‌اند تا فهرست بازیکنان چاچیچ به صورت مشهودی خلوت شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714912900 2020420

شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵

در این پست شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *