تیپ اونور آبیِ نرگس محمدی که هر آدمیو بیهوش میکنه بس که شیکوله؛ ستایشو گذاشت دره کوزه!

نرگس محمدی بازیگر جذاب ستایش می باشد که زمین تا آسمون با اونچه که در سریال ازش دیدم متفاوت شده و زده کانال غربی!

شایانیوز- برخی از بازیگران هستند که خب بیشتر در سینما و شبکه خانگی بازی دارند و اون دسته از خونواده هایی که تنها تلویزیون رو دنبال میکنند شاید شناخت چندانی از این دسته هنرمندان نداشته باشند. اما برخی از بازیگران هستند که هم مخاطب تلویزون و هم سینما میشناستشون! مثلا نرگس محمدی یکی از این چهره هاست که با بازی در سریال “ستایش” حسابی ترکوند و حالا کلی طرفدار داره که شیفته خانوم خانوما هستند. نرگس محمدی در این سریال دو شخصیت داشت و این مدلی بود که ابتدا آروم و ترسو بود اما بعدتر تبدیل به یه سوپرمنِ تمام عیار شد که خیلیم جسارت داشت!

نرگس خانوم در واقعیت نیز چنین است و ابتدای ورودش به این عرصه چندان روی زیادی نداشت و بیشتر مخاطبین ایشون رو ساده و به دور از هرگونه حاشیه میدیدند، اما حالا یه سینماست و یه نرگس! این بانوی بازیگرمون که دیگه روی جسور و شیطونش رو نشون داده، حالا تصاویری از خودش منتشر میکنه که شاخدار هستند و پر حاشیه!

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نرگس خانوم محمدی همراه با همسرشون به خارج از کشور رفتن و این عکس رنگی و شُل حجاب رو به اشتراک گذاشتند!

301112854_470355194944087_9119649646564319105_n

رفاقت جیک جیکیه نرگس محمدی با خانوم مشهوررر!

خب خیلی از بازیگرا سر همین فیلم و سریالا هستند که به دلیل طولانی بودن کار حسابی با هم تریپ رفاقتی برمیدارن و میشن جیک تو جیک هم! نرگس محمدی با فریبا نادری چون کلیییی تو ستایش با هم بودن انگاری تبدیل به دو رفیق پایه و با حال برای هم شدن که راه به راه عکس با هم به اشتراک میذاشتن. البته که این دو چهره حالا کمی تا قسمتی از هم دور شدن اما خب از اونجایی که با هم رفته بودن حالی به حولی، عکسای زیادی هم منتشر کردند!

از قدیم میگن کبوتر با کبوتر باز با باز، همینه که مثلا شما هیچگاه رفاقتی صمیمانه مثلا بین نرگس بانو با ترانه علیدوستی نمی بینید چرا که هم سبک کاراشون فرق داره و هم سبک روحیشون! اما نرگس محمدی و فریبا نادری دو چهره شبیه به هم هستند که رفاقتی چندین ساله دارند.

FBBB2E3B-666C-4E85-8405-A814A37C90AB

253

نرگسی که برای ستایش کلی تغییر کرد! این کجا و اون کجا ….

خب هممون نرگس محمدی رو با نقش ستایش شناختیم طوری که شاید هنوز هم خیلیا خانوم بازیگر رو با همون ستایش صدا کنند. اما ستایش با اونچه که نرگس هست زمین تا آسمون فرق داره چرا چون ستایش دختر و زنی محجبه بود که شیطنتی نداشت و بعد ها هم به زنی قوی تبدیل شد که یه تنه زندگی ده نفرو میتونست به دوش بکشه!! 

درسته که اغراق در این کار زیاد بود اما خب نرگس محمدی تفاوت بسیاری با ستایش ما داره و همیشه با حجابی متفاوت دیده شده که شاید چندان به مذاق کاربر خوش نیاد. این بازیگر جوان به مانند همه همکاراش مجبوره در هر حالت و هر کجا یه تیکه شالی روسری چیزی روی سر داشته باشه اما در واقع برای سفرهای خارجی که میره کمی تا قسمتی نامتعارف میشه!

Untitled

خانومای ستایش تو سریال زن پیغمبر، تو واقعیت فشن و هفت رنگ!!

البته که این تنها نرگس محمدی نیست که فیلم و واقعیتش زمیت تا آسمون فرق داره چرا که در ادامه شما نازگل دختر ستایش رو مشاهده می کنید که لاله خانوم مرزبان هستند و بعد از دیدن تصاویر اینستاگرامیشون یه دور فک میچسبه زمین و میاد سرجاش!! بابا خارجکییییی …..

270600493-parsnaz-com

لاله-مرزبان-14

و امااا فیلم خارجکی علی اوجی که واسه تولد از همسرش گذاشت تو اینستا!

نرگس محمدی متولد سال ۱۳۶۴ می باشد و همسرش علی اوجی نیز در سال ۱۳۶۲ متولد شده است. نرگس محمدی در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند. نرگس محمدی مهریه خود را ۱۱۰ سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

شایانیوز- علی اوجی برای روز تولد نرگس محمدی ویدیویی زیبا که موزیکی خارجی داشت در اینستاگرام منتشر کرد و با نظرات جالب کاربران همراه شد.

و اما آرزوی بزرک نرگس محمدی…..

از خدا می خواهم روزی آنقد پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بسیار بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه در کنار خانوادم با هم زندگی کنیم.

محسk ، سارا و مادرم را از ته قلبم دوست دارم و حاضر نیستم یک روز هم از آنها جدا باشم ، خانواده تنها تعمت خدواند به انسان است که تکرار پذیر نیست.

Untitled

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *