تیتر خبرها

تیپ عجیب محیا دهقانی که انگشتر خرم سلطان رو سرشه؛ فیزیک ورزشی خانوم خوراکِ مستر المپیاس

محیا دهقانی بازیگر سریال نجلا که این روزا با دستگاه های خفن داره هیکلشو حسابی روفرم میاره، اخیرا شده بازیگر جذاب یه سریال جدید!

شایانیوز- محیا دهقانی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو چندان به اسم نشناسین، ولی اولین سریالی که در اون بازی کرد تحت عنوان “نجلا ۲” باعث شد محبوبیت فوق العاده ای به دست بیاره و در نقش اول به خوبی بدرخشه. محیا دهقانی بعد از اون سریال مسیر جدیدی در موفقیتش باز شد و پروژه های بسیاری بهش پیشنهاد میشه. محیا دهقانی در کنار بی نظیرش، چهره و استایل خاص و منحصر به فردی داره که دل خیلیا رو برده.

همونطور که گفتیم محیا خانوم در ابتدای راه کسب شهرته و بسیاری از مردم تونستن پس از بازی در سریال نجلا با سبک بازیگریش ارتباط برقرار کنن. اما نکته جالبی که درباره او وجود داره اینه که هنوز مدتی نگذشته بود از اتمام سریال نجلا که به ناگهان اعلام شد محیا دهقانی شده بازیگر سریال “مستوران”! این سریال که فصل اولش از شبکه یک و در ایام تابستان پخش میشد، در حال ضبط فصل دومشه و قراره آینده متفاوتی برای محیا خانوم بزنه.

hgt

محیا دهقانی تریپ ورزشکاری برداشته خفففن!

محیا دهقانی از اون دسته بازیگراییه که تا مدت ها اینقدر بی حاشیه بود که کسی فکر نمیکرد این بازیگر حتی پیج اینستا داره. ولی یهو انگاری بعد از نجلا استعداداش شکوفا شد و زد تو کار تریپ برداشتن با دستگاه های ورزشی و عین کسی که میخواد خودش رو  به مسابقات پرورش اندام برسونه داره هر روزه تمرین میکنه.

این موضوع باعث شده خیلی از طرفدارای این بازیگر نظرشون راجع بهش عوض شه. چون خیلیا فکر میکردن که او خیلی متین و آرومه و چندان تو کف این چیزا نیست. ولی به طرز ناگهانی خانوم فاز عوض کرد و حالا هم داره حسابی میترکونه!

jk

جذابیت انکار نشدنی محیا دهقانی که نظیر نداره!

محیا دهقانی بازیگر بسیار خوش چهره ایرانیه که از همون سریال اولی که درش ایفای نقش کرد، فرم خاص چشاش دل خیلیا رو با خودش برد. این بازیگر که نشون داد پس از محبوب شدنش و البته تعریف هایی که مدام از طرف کاربران فضای مجازی به میرسه، حسابی اعتماد به نفسش بالا رفته و با میکاپای جینگولی ظاهر میشه که از خانوم یه آنجل بی بال ساخته و عجیب جذااااب!

این موضوع به قدری به چشم میاد که دیگه زمانی که یه مراسم اکرانی باشه و محیا دهقانی بخواد توش حاضر باشه، همه دوربینا روی او میچرخه و کسی به زیباییش نمیرسه!

dd

ee

q

وقتی شانس دقیقه نود به محیا دهقانی رو میاره!

سریال “نجلا ۱” جزو سریال های پرطرفدار تلویزیونی بود که اولین بار با نقش آفرینی سارا رسول زاده تونست در دل مردم جا باز کنه. اما به ناگهان در فصل دوم نقش نجلا رو به بازیگر دیگه ای دادن که او کسی نیست جز محیا دهقانی! البته بر اساس مصاحبه هایی که بعدها با این بازیگر انجام شد دریافتیم که این نقش در دقیقه نود به محیا خانوم داده شده و او رو تو تلویزیون بولد کرد و به عنوان یه شانس فوق العاده از اون یاد میشه.

البته این نقش با حاشیه های زیادی روبه رو شد که بسیاری معتقد بودن باید سارا رسول زاده همچنان در اون سریال بازی میکرد، ولی گویا چون نمیخواستن غُدبازی های نجلا ادامه دار باشه، تصمیم به تعویض نقش گرفتن!

ghh

ww

محیا دهقانی رو بیشتر بشناسیم!

محیا دهقانی متولد ۲۴ دی ماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهرانه که بازیگری رو از کلاس های استاد داریوش ارجمند یاد گرفت. این بازیگر خوش چهره در کنار بازیگری علاقه زیادی به هنرهای دیگه مثل موسیقی و دوبلوری داره که البته در این زمینه ها هم گاها کارهایی انجام میده. همچنین ورزش کاراته رو از سن هشت سالگی آغاز کرده و تونسته تا دان دو در این ورزش پیش بره.

اولین تجربه حرفه ای او که باعث شد خیلی دیده شه، فیلم بسیار جذاب “شیار ۱۴۳” بوده که پس از اون تونست در سریال هایی همچون “پایتخت”، “نجلا” و فیلم “ماجرای نیمروز” به ایفای نقش های خارق العاده ای بپردازه!

gf

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *