تیپ عید گلشیفته فراهانی که خیلی ازش بعیده؛ ژستای از فضا اومده مدلینگی چی میگه

گلشیفته فراهانی از بازیگراییه که همیشه ظاهر و استایلش برای مخاطب عزیز بوده و یانبار از لباس عیدونش رونمایی کرد و همرو متعجب ساخت.

شایانیوز- گلشیفته فراهانی بازیگر سابق ایرانیه که در حال حاضر باید بازیگر آمریکایی خطابش کنیم چرا که گلشیفته فراهانی خیلی ساله که از ایران مهاجرت کرده و رفت. خانوم بازیگر حالا دیگه در آمریکا همچون یک شهروند آمریکایی زندگی میکنه نه یک شهروند ایرانیه مقیم آمریکا! گلشیفته فراهانی مِن جمله معدود هنرمندانی است که بعد از رفتنش به اونچه که استعدادش رو داشت ادامه داد و بازیگری رو کنار نگذاشت.

گلشیفته بانو حالا هواداران بسیاری داره که شاید در زمان ایران بودنش تا به این حد طرفدار نداشت! خانوم بازیگر در اینستاگرام هم که مثل بنز فعالیت دارد و از هرررچی که بخواد و نخواد عکس و نوشته منتشر میکنه. این در حالیه که گلشیفته فراهانی سعی داره تا به موارد مختلف گریزی داشته باشه . یعنی هم تصاویری از خود و هم کار و شغلی که داره و هم موضوعاتی که در ایران میگذره! 

از این ها که بگذریم تصویری جدید از این چهره مشهور مشاهده می کنید که از استایل عیدونش در پیج ۱۵.۵ میلیونیش رونمایی کرد.

unknown_339280648_1249447682627437_7434307500864793916_n

وقتی مامی و ددی گلشیفته فراهانی خیلیییی راحتن!

گلشیفته فراهانی اوایل دهه نود بود که رفت! خانوم بازیگر ابتدا با هجومی به شدت سنگین در مقابلش مواجه شد که خب حرف و حدیث های مردم از همه بدتر بود! این فشار روی مادر و پدرش هم اومده بود و خلاصه اینکه به گفته خود گلی و پدر جانِ مشهورش، روزگار سختی رو پشت سر گذاشتن. اما حالا دیگه گلشیفته فراهانی تو راه و روند خاص خودش افتاده و کسی کاری به کارش نداره.

از طرفی هم خونواده خانوم خانوما، یعنی آقای بهزاد فراهانی و مادرش فهیمه رحیم نیا و خواهرش شقایق فراهانی به راحتی تو ایران فعالیت میکنن که هیچ، سوال کاربران اینجاست چطور این اشخاص که همشونم بازیگرن و مشهور، خیلی ریلکس میرن اونور آب پیش گلی و حتی کشف حجاب میکنند و باز به راحتی برمیگردن به ایران و ادامه کار و پول درآوردنشون؟

unknown_339092566_689512796260739_4715857099396197217_n

ظاهر عجب و وحشتناک گلشیفته فراهانی!

گلشیفته فراهانی در خارج از ایران تا به حال در فیلم و سریال های بسیار زیادی ایفای نقش کرده. جالبه که این بازیگر زن دهه شصتی در ایران هم کارنامه کاری به شدت پر باری داشت و حالا با توجه به اینکه در فرانسه و آمریکا نیز خیلی در این عرصه شگفت انگیز اکتیوه، میشه نتیجه گرفت واقعا استعداد این حرفه در این بازیگر به طور شگفت انگیزی وجود داره.

مثلا در ادامه می بینید کاراکتری از گلشیفته فراهانی که با گریم یک بانوی سرطانی می باشد و چهره ای ترسناک پیدا کرده.

1485477_463

ژستای از فضا اومده گلشیفته فراهانی واسه مدلینگ!

گلشیفته فراهانی به مانند خیلی ها مثل مهناز افشار و یا ریحانه پارسا نبود که بره فقط برای آزادیت بیشتر در ظاهر؛ بلکه راهش رو ادامه داد و همونطور که گفتیم در فیلم و سریال های بسیاری ایفیا نقش کرد اما درست به مانند بازیگران خارجی!

خانوم بازیگر چهره ای نچرال داره ک اصلا و ابدا دستی به فیس سادش نبرده و جالبه که این هنرمند کشورمون هم تو ایران و هم اونورآب بیشتر کاراکترای مثبت رو به تصویر میکشه چرا که میمیک چهرش این سبکیه! در ادامه تصوری از وی مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده هست اما برای عکسا چرا ژست این مدلی آخه؟!

unknown_297283705_5502952393059221_7425493153508272196_n

چهره گلشیفته فراهانی یه طوریه که میون ایرانی ها دو جور طرفدار داره؛ یا صفر و یا صد! یعنی برخی از مخاطبین هستند که بر این نظرند گلی خانوم هیچ فیس خاصی نداره و کاملا معمولیه چهرش! برخی هم هستند که میگن گلشیفته ترکیب چهره ای به شدت خوشگل داره و اصلا زیبایی داره ازش میچکه!

Untitled

سَر و سِر گلشیفته فراهانی با این مرد عرب چیه؟!

قطعا شما حتی اگه یه بلاگر اده هم باشید چون تبدیل به چهره ای مشهور شدی انواع و اقسام حرف ها چه راست و چه دروغ به سمتت روانه میشه! حال شما فکر کن گلشیفته فراهانی باشی با یه کارنامه پررر بار از انواع فیلم و سریال ها درخارج و داخل ایران! از طرفی هم گلی خانوم به غیر از بازیگری چهره ای بسیار پر حاشیه هستش چرا که در موضوعات مختلفی دیده شده و بوده! مثلا تصویری از گلشیفته فراهانی در کنار یک جوان جذاب عرب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که برخی رسانه ها برای توصیف این عکس تیترهای عجسیبی استفاده کرده اند نظیر شوهر عرب گلشیته فراهانی یا حتی گلشیفته فراهانی در آغوش مرد عرب…..اما داستان این عکس پرحاشیه چیه؟ اول اینکه این عکس مربوط به ۱۰ سال پیش است و در حاشیه فستیوال فیلم ابوظبی است که گلشیفته فراهانی تو این فستیوال حضور داشت.

Golshifteh+Farahani+Mohammad+Sultan+Al+Habtoor+4J8R1F8u9uWx

این مرد جذاب عرب هم محمد سلطان الحبطور اهل امارات می باشد که جزو اینفلوئنسرها و شخصیت های مهم و تاثیرگذار صنعت مد در کشورهای حاشیه خلیج فارس محسوب می شود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *