تیپ لوکس "دنیا مدنی" که عین شلوار بابابزرگاس؛ خانوم با ژستاش پوست همه رو قِلفتی کند!

donya madani shayanews

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان که حسابی تو اینستا با عکسای اروپاییش گنگش بالاس، تازگیا دو تا فوتو خفن که مدلا باید لُنگ بندازن جلوش منتشر کرد!

شایانیوز- دنیا مدنی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما به شمار میاد که این اواخر تازه اسمش داره میون سلبریتیا حسابی میدرخشه. البته دنیا مدنی اوایلش فقط و فقط به واسطه اسم مامان جونش که خانوم رویا تیموریان از اساتید بازیگری هست، معروف بود. ولی این روزا دنیا مدنی بدجور واسه خودش با عکس و جینگول بازیاش تو اینستا اسم در کرده و یه جوری تریپ میاد که میشه گفت کسی جلودارش نیس. این خانوم بازیگر به تازگی داره با تئاترایی که زیر نظر رویا خانوم روی صحنه میره، حسابی میترکونه و طرفداری زیادی هم پیدا کرده.

از اونجایی که کلی بازیگر روز و شب دارن با میکاپاشون اینستا رو بمبارون میکنن، دنیا مدنی هم به تازگی دستش راه افتاده و با میکاپای ژذاب و استایلایی که اگه چیزی راجع بهشون نگیم بهتره، کل فضای مجازی رو عین بولدوزر صاف کرده. خانوم این روزا با شلوارای جینگول و گل مَنگلیش چنان ژستی میاد جلو دوربین که انگاری آنجلینا جولیه و مدلای خفن باید بیان و جلوش زانو بزنن. حالا میون دو تا عکس جدیدی که منتشر کرده یه عالمه هم به خودش رسیده و گویا تفاوتی میون این دوتا فوتو هس که خودشم نفهمیده چیه!

q

w

دنیا مدنی سلطون میکاپای اروپایی و خفن!

دنیا مدنی چهره تو دل برو و دوست داشتنی داره و از این رو چند سالی میشه که زده تو کار میکاپ آرتیستای خفن و با کمک اونا یه فیس بامزه و خاص برا خودش درست کرده که بیا و بیین.

دنیا خانوم که تو چهره چندان چیزی رو از مادرش به ارث نبرده، حالا با کلی فیس و افاده زده رو دست هر چی خاص پوشِ دنیای مده و این اواخر هم یه پستی گذاشته بود که میکاپش بدجور داشت تو ذوق میزد و همین باعث شده بود که کاربرای فضای مجازی بیان و بگن پولدار باش هر چه خواهی کن نمونه بارزش میشه همین دنیا خانوم ما!

s

ss

i

استایلای شنگولی که فقط خاصِ دنیا مدنی و بس!

البته باید این رو هم بگیم که دنیا مدنی فقط تو میکاپ خاص نیست و چشم گیر و اگه بیاین استایلاش رو نگاه کنین که همشون توش یه باغ و دریا و از این حرفا هس که حسابی سنگ کوب میکنین. دنیا خانوم با کلی ادا اصول عاشق دوربینه و به هر بهونه ای میخواد فوتوهای مختلف از خودش بگیره و بگه من خیلی شاخم.

sa

u

دنیا مدنی با این فازاش کلا رو اَبرا سیر میکنه!

از شلواراش که بدجوری ناجورن اگه بگذرین باید به شاخ بازیاش اشاره کنیم که شامل تتوهای خفن خوفش میشه که رعشه میندازه به دل همه. خانوم بدجور دنبال اینه که یه تتلو بسازه از خودش که امثال سحر خانوما واسش دون بپاشن!

دنیا مدنی چند وقت پیش عکسی با بازیگر مطرح سینما، هانیه توسلی تو پیجش گذاشته بود که تتوش رو یه جورایی تو چشم طرفداراش کرد. دنیا خانوم که این روزا بدجور تو فاز اینستا رفته و داره هر طوری میتونه خودش رو به بقیه سلبریتیا نزدیک میکنه، حالا با یه استایل ساده یه طوری عکس گرفته که از دید کاربرای فضای مجازی فقط و فقط میخواد تتو روی دستش رو به رخ بقیه بکشه.

jhd

fd

t

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *