تیتر خبرها

تیپ پشت فرمونی افسانه پاکرو که حسابی گشت لازمه؛ با فیگورش شده سَر از گلشیفته!

افسانه پاکرو بازیگر خوش فیس ایرانیه که با هر ظاهر و ژست معمولی هم باشه باز جذاب به نظر میاد و اینبار سوژه ای برای کاربران شد.

شایانیوز- افسانه پاکرو همیشه از بازیگرای خوش فیس و دوست داشتنی میون بازیگرا بوده و هست که هوادارای زیادی داره چرا که هم بازی خوبی داره و هم چهره ای عالی. البته که چهره رو خدا داده و بنده خدا هم با موارد مختلف زیباترش میکنه اما برخی هستند که در این مورد به شدت زیاده روی میکنن و میکوبن از نو میسازن، اما افسانه پاکرو کمتر این حرکت رو زده و بیشتر سعی داشته تا با یه کارای ریز تر زیباییش رو حفظ کنه و غیر طبیعی نشه! افسانه پاکرو با بازی در “رویای خیس” دیده شد و شهرت یافت.

البته که این فیلم باعث شد تا یه هنرمند جدید و ناز به این عرصه وارد بشه در حالی که اون زمان زیبایی کمتر از حالا اهمیت داشت و بیشتر استعداد بود که مد نظرات بود. اما حالا می بینیم که سینمای ما تبدیل شده به لب و گونه های پروتزی که کوتاه بیا هم نیستند و روز به روز بیشتر میشن! اما در ادامه تصویری از افسانه بانو مشاهده می کنید که با چهره ای نچرال و لوکیشنی که چندان خاص نیست عکسی جذاب ساخته و مورد توجه قرار گرفت.

افسانه

افسانه پاکرویی که مهاجرت کرد اما نه مثل ریحانه و گلشیفته!

خب می بینیم که تو این چند سال اخیر و تو دهه نود چقدررر بازیگر زن از ایرا رفتن و مهاجرت کردند. همه و همه با سر و صدایی زیاد بودن و مدتی بولد شدن و حرف حدیث های بسیاری براشون دراومد. جالبه بدونید که افسانه پاکرو نیز مهاجرت کرده و خیلی وقته که ایران نیست و ترکیه به سر میبره، اما خب هییییچ سر وصدایی ازش در نیومد و کسی هم براش داستان نساخت چرا؟

چون خانوم بازیگر در این راه اول اینکه کشف حجاب نکرد و همچنان اونور آب هم با همون ظاهر ایرانیش میچرخه و دیده میشه، دوم اینکه افسانه پاکرو به شدت از حواشی فراریه! خانوم خانوما در مصاحبه ای که داشت حتی چنان شهرت رو هم دوست نداشت چه برسه به جنجال سازی و دیده شدن های این مدلی.

Afsaneh-Pakroo-Actresse-2-1

افسانه پاکرو، چهره ای که از چهره های خر تو خر فراریه!

با یکم گشت و گذار تو پیج افسانه پاکرو به راحتی میشه سبک و مدل خانوم خانومارو فهمید. میدونین چرا؟ چون همونطور که در ابتدای متن گفتیم و اشاره کردیم افسانه بانو زیاد دنبال چیتان پیتان بازی و یا تصاویر مصنوعی نیست و بیشتر سعی داره تا اگر تصویری هم هست با چهره طبیعی خودش باشه نه دو کیلو آرایش و سه کیلو فیلتر اینستاگرامی و عمل و پروتزای خر تو خر! شاید بگین این دیگه لفظی بود به کار برده شد اما اگه به عمق کار فکر کنید متوجه خواهید شد وقتی واقعا خر تو خر باشه شرایط نابسانی پیش میاد و هر کی هرچی میشه. در چهره برخی از بازیگران خانوم هم چنین شرایطی رخ داده و اونقدر با فیسشون ور رفتن و از یه طرف پروتز و ژلای جورواجور و از طرفی هم بوتاکس و عمل های زیبایی باعث شده تا به صورتی نه چندان زیبا برسن که فقط داره داد میزنه من طبیعی نیستممممم!

افسانه-پاکرو-6

سلفی بازیِ عجیب غریب افسانه پاکرو!

افسانه پاکرو اونقدری در رابطه با اونچه که هست اعتماد به نفس داره که از فیلتر بازیهای این دوره زمونه تو اینستاگرام نیز به دوره! خانوم خانما حتی گهگاهی هم دوربینو اونقدر میبره جلو که کم مونده بره زیر ذره بین و از فیسی که خیلی ازش راضیه یه سلفی عجیب میگیره! در ادامه نمونه ای بارز و عجیب مشاهده می کنید.

afsanehpakroo-instagram

وقتی افسانه پاکرو عاشق نمیشه چرا؟ چون ….

از دیگر حرکاتی که افسانه پاکرو باهاشون جلب توجهی عجیب داشته این بوده که افسانه پاکرو به دلایلی که خودش میدونه و ما نمیدونیم خب پیجش رو پرایوت کرده و برای دیدن تصاویر جذاب خانوم بازیگر ابتدا باید فالو کنید و همینجوررری مجانی که نمیشه! البته که این حرکت یک سلبریتی معنی دیگری جز این نمیتونه داشته باشه چرا که چهره ای مشهور چه دلیلی داره پیجش رو قفل کنه جز اینکه کاربر برای دیدنش باید فالو کنه و بشه جذب فالوور!

4

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۲ می باشد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *