جانشین احتمالی نکونام در تیم ملی!

مدیر عامل فولاد در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد رضایتنامه سرمربی این باشگاه برای حضور در تیم ملی صادر نمی‌شود.

فدراسیون فوتبال که از ابتدای استخدام کارلوس کی‌روش به دنبال جانشین پروری برای این مربی پرتغالی بود و جواد نکونام را به عنوان دستیار اول ایرانی این مربی و سرمربی آینده تیم ملی معرفی کرد، حالا در اجرای این پروژه شکست خورده است و بعید است در آینده هم موفق به انجام این کار شود چرا که خبر رسیده جواد نکونام به دنبال سرمربیگری در تیم ملی است و می‌خواهد صبر کند تا این موقعیت برای او مهیا شود. او سال‌هاست وارد عرصه سرمربیگری شده و سخت است در این برهه از زمان به دورانی برگردد که دستیاری کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ حالا قرار است جلسه مهمی در فدراسیون فوتبال برگزار شود تا یک جانشین برای جواد نکونام معرفی شود. هر چند کارلوس کی‌روش گفته گزینه اول، دوم و سوم او جواد نکونام است اما او نمی‌تواند مانع از حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم ملی شود؛ به این خاطر که این توافق اولیه فدراسیون فوتبال با او است.

پیش تر هم فدراسیون فوتبال تلاش کرده بود یک مربی ایرانی دیگر را به کارلوس کی‌روش معرفی کند اما سرمربی تیم ملی روی جواد نکونام تاکید کرد. این مربی (جواد نکونام) با رفتارهای اخیر نشان داده تمایلی به حضور در کادرفنی تیم ملی ندارد و به نظر می‌رسد کی‌روش هم متوجه این موضوع شده است.

گفته می‌شود دبیرکل فدراسیون فوتبال به کمیته فنی ماموریت داده است، برای بعد از جام جهانی یک مربی ایرانی برای دستیاری کارلوس کی‌روش انتخاب کند تا پروسه جانشین پروری در تیم ملی متوقف نشود.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714465834 1980875

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت ۱۲ فصل ۲ زودیاک) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت ۱۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *