جانشین رونالدو انتخاب شد؟!

مارکا در مطلبی درباره جدایی رونالدو از منچستر و جایگزینی امباپه، گمانه زنی کرد.

به دنبال اظهارات رونالدو علیه باشگاه منچستر یونایتد و سرمربی این تیم، گفته می شود این ستاره در ژانویه از جمع شیاطین سرخ جدا می شود و کیلیان امباپه جایگزین او خواهد شد. این گمانه زنی توسط روزنامه مارکا انجام شد که امروز سر و صدای بسیاری در فوتبال اروپا به پا کرد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از رکنا؛ در سوی دیگر روزنامه انگلیسی دیلی میرور نیز اعلام کرد که پیوستن ستاره فرانسوی به جمع منچستری ها به عنوان جایگزین کریس رونالدو قطعی شده است و مسئولان منچستر یونایتد در حال حاضر به بررسی پیشنهادی ۱۵۰ میلیون یورویی امباپه هستند تا در این باره مشکلات موجود را حل کنند.

این روزنامه تاکید کرد که البته باید قبول کرد به دلیل رد کردن پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی رئالی ها توسط این باشگاه و عدم حضور منچستری ها در لیگ قهرمانان اروپا این پیشنهاد برای نه فرانسوی ها و نه برای امباپه پیشنهاد وسوسه برانگیزی نخواهد بود.

پس از اظهارات اخیر رونالدو ادامه حضور او در منچستر تقریبا غیرممکن است، این در حالی است که این ستاره پرتغالی تا پایان فصل ۵۰۰ هزار پوند در هفته قرارداد داشت که حالا وضعیت بسیار پیچیده ای پیدا کرده است.

درباره تیم آینده رونالدو، جالب اینکه دیوید بکهام ستاره سابق انگلیسی ها نیز در توییتی اعلام کرد رونالدو پس از ترک این تیم راهی اینتر میامی در لیگ آمریکا خواهد شد.

ثفصثفص

روزنامه دیلی میرور در این رابطه می نویسد که در حالی که بکهام قبلا با نمایندگان این بازیکن پرتغالی تماس گرفته است، مدیریت باشگاه آمریکایی در حال آماده سازی پیشنهادی برای ستاره پرتغالی است.

هر آنچه که هست فعلا با حضور امباپه و رونالدو در قطر برای حضور در بازی های جام جهانی، این پروژه به کندی پیش می رود. البته خورخه مندس، مدیربرنامه های رونالدو پیش از این با چند باشگاه از جمله نیوکاسل، اسپورتینک لیسبون، چلسی و بایرن مونیخ مذاکره کرده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۸ هشتم ( قسمت ۸ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *