تیتر خبرها

جانشین فن خال در تیم هلند مشخص شد؛ یک بارسایی دیگر

رونالد کومان سرمربی سابق بارسلونا به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هلند انتخاب شد.

لوییس فان خال در ماه آوریل سال جاری اعلام کرد که به سرطان پروستات مبتلا شده است اما با این وجود در راس هدایت تیم ملی هلند برای جام جهانی ۲۰۲۲ باقی ماند. در همان زمان فدراسیون فوتبال هلند قراردادی را با رونالد کومان امضا کرد که این قرارداد تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ کومان پیش از این از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ سرمربی تیم ملی هلند بوده است. آخرین کار او حضور در بارسلونا بود جایی که این مربی عملکرد خوبی نداشت و از هدایت تیم برکنار شد.

رونالد کومان ۵۹ ساله در دوران مربیگری خود در تیم‌های آژاکس هلند، فاینورد، ویتسه، آلکمار، آیندهوون، بنفیکا پرتغال، اورتون و ساوتهمپتون کار کرده است.

لوییس فان خال در پایان دیدار با آرژانتین درباره ادامه همکاری خود با این تیم گفت: ماموریت من در تیم ملی هلند به پایان رسید و این آخرین بازی من بود. من ۲۰ بازی هدایت تیم ملی فوتبال هلند را برعهده گرفتم و در هیچ بازی تیم شکست نخورد. اگر اطمینان ندارید می‌توانید در گوگل سرچ کنید.  تجربه بسیار خوبی برای من بود. من از بازیکنان جوان استفاده کردم تا آن‌ها برای آینده تجربه خوبی کسب کنند. به نظرم حضور من بسیار مثبت بود هر چند که از این شکست بسیار ناراحت هستیم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *