جدیدترین استایل های پاییزه و بهاره؛ شروع بهار را با این سه ترکیب رنگی جشن بگیرید

در فصل بهار به خاطر هوای معتدلی که دارد محدویت کمتری برای انتخاب لباس های خود خواهید داشت، در ادامه با چندتا ست جذاب بهاره آشنا خواهید شد.

شایانیوز- فصل بهار همیشه برای ما با آمدن رنگ ها و خوراکی های خوشمزه می آید و جالب است که بدانید این رنگ ها و زیبایی های بهار همیشه در لباس و استایل ما هم نیز تاثیر می گذارند. استایل زنانه برای بهار ۱۴۰۲ بسیار متفاوت با سال‌ های گذشته خواهد بود. به طوری که لازم است علاوه بر مانتو و کت های موجود با اضافه کردن چند آیتم جدید به کمد خود بهترین استایل زنانه را برای بهار ترکیب کنید. شما از همه رنگ ها می توانید در فصل بهار استفاده کنید ولی برای داشتن استایلی زیبا و منحصربفرد استفاده از چند رنگ با ترفندهای خاص کافی است در ادامه این مقاله با سه ترکیب رنگی زیبا برای بهار آشنا خواهید شد و جالب است که اگر ترفندهای مختلف ست کردن آن ها را بدانید می توانید با این ترکیب های رنگی صدها استایل دخترانه و شیک داشته باشید و به زیبایی از آنها استفاده کنید. در فصل بهار هوا گرم یا سرد نیست بلکه دائم در حال تغییر است، پس باید آمادگی کامل داشته باشید.

برای جلوگیری از عرق کردن و خنک شدن بدنتان لباس هایتان را تا جای ممکن از جنس نازک و سبک انتخاب کنید، پس لباس های رنگ روشن و خنک بهاری که چند لایه روی هم استفاده می شوند گزینه های خوبی برای این موقعیت هستند.

استایل بهاره

استایل بهاره

با لباس هایی از ترکیب یاسی و صورتی با سفید به استقبال بهار بروید

یکی از زیباترین و دلبرانه ترین ترکیب های رنگی برای استایل دخترانه استفاده از رنگ های یاسی، صورتی و سفید در کنار هم است. جالب است که بدانید در این ترکیب رنگی می توانید از همه طیف های این رنگ ها و یا استایل مونوکروم انها نیز استفاده نمایید. برای مثال می توانید یک مانتو سفید یاسی به تن کنید و برای اکسسوری از سال یاسی استفاده نمایید یا یک مانتو و شال صورتی را با یک شلوار و تیشرت سفید بپوشید و در آخر برای تکمیل استایل خود از یک کتونی و کیف کوچک سفید استفاده کنید تا زیبایی ظاهر شما را چندین برابر کنند.

استایل بهاره

استایل بهاره

استایل بهاره

سفید و آبی بپوشید تا استایلی به زیبایی آسمان داشته باشید

یکی دیگر از رنگ هایی که ترکیب بسیار زیبایی را با رنگ سفید دارد رنگ آبی است. ما به لطف وجود شلوارهای جین آبی شاهد این ترکیب رنگی در همه فصل ها هستیم ولی جالب است که بدانید یکی از فصل هایی که جان می دهد برای این سبک لباس پوشیدن فصل بهار است. شما برای داشتن استایلی زیبا و دوست داشتنی در سال جدید فقط کافی است که یک مانتو آبی را با شلوار سفید و تیشرت سفید تن کنید و برای تکمیل استایل خود از اکسسوری های آبی استفاده کنید، البته اگر رنگ سفید را برای مانتو بیشتر می پسندید می توانید آیتم های خود را برعکس انتخاب نمایید برای مثال مانتو سفید، شلوار و تیشرت آبی به تن کنید.

استایل بهاره

استایل بهاره

مشکی را با قرمز یا سفید ست کنید؛ بهاری کلاسیک و شیک داشته باشید

مشکی همانطور که می دانید و ما همیشه بر آن تاکید کردیم یکی از رنگ هایی است که در استایل سبک کلاسیک و رسمی ایجاد می کند. در نتیجه اگر نمی خواهید استایلی رسمی  داشته باشید در انتخاب سبک آیتم های خود دقت کنید تا استایلتان به سمت سبک کلاسیک نرود اگر هم که با سبک کلاسک میانه خوبی دارید که دیگر جای نگرانی نیست. اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید پیشنهاد ما به شما این است که یک کت سفید را با یک شلوار و شال مشکی بپوشید و برای تکمیل استایل خود از کفش های پاشنه بلند مشکی استفاده کنید یا یک مانتو مشکی را با یک شلوار و شال قرمز به تن کنید.

استایل بهاره

استایل بهاره

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *