جدیدترین استایل های کریسمس ۲۰۲۳ را بشناسید؛ سال نو میلادی را لوکس آغاز کنید

برای هر مناسبتی لباس خاصی که به آن مناسبت و مجلس مربوط می شود باید پوشید، پس پوشیدن لباس کریسمسی و مناسب می‌ تواند حس خوبی به جشن شما بدهد.

شایانیوز- یکی از اصول شیک پوشی این است که بدانید چه لباسی را چه زمانی و برای چه مکانی بپوشید؛ حضور ما با استایل مناسب در هر مکان و مناسبت نشانگر خوش سلیقه و با ملاحضه بودن ما است. در نتیجه قبل از انتخاب لباس حتما به نوع مراسم و جایی که قرار است آن را بپوشید دقت کنید. پس پوشیدن  لباس کریسمس مناسب می‌تواند حس خوبی به جشن شما بدهد و مطمئن باشید که وقتی اطرافیان  لباس کریسمس را بر تن شما می بینند حال و هوای جشن را بیشتر حس می کنند و روزهای جشن برایشان تبدیل به خاطراتی فراموش نشونی می شود. جالب است که بدانید جشن کریسمس نیز مانند شب یلدا دارای رسوم و آیینی است که تزیین یک درخت کاج از آیین های اصلی و بابانوئل از شخصیت های مهم و خیالی کریسمس می باشد. همانطور که در مقاله های قبلی درباره شب یلدا یادآور شدیم جا دارد که بگوییم در استایل کریسمسی خود هم می توانید از نمادها و رنگ های جشن کریسمس برای انتخاب لباس های خود الگو برداری کنید.

مدل های مختلف لباس برای کریسمس شامل گزینه های مختلفی است، شما زمانی می توانید استایل مناسب خود را انتخاب کنید که بدانید چه مدل مهمانی دعوت هستید. در ادامه این مقاله با ما همراه باید تا باچندتا از جذاب ترین استایل های کریسمسی آشنا شوید.

لباس کریسمس

لباس کریسمس

به سبک مونوکروم قرمز بپوشید؛ استایل کریسمسی داشته باشید

همانطور که می دانید رنگ قرمز نماد کریسمس است و ما این رنگ زیبا را بارها در دکورهای کریسمسی و یا حتی بر تن بابانوئل دیده ایم. در نتیجه اگر برای جشن کریسمس به مهمانی دعوت شده اید بهتر است از لباس هایی به رنگ قرمز استفاده کنید. قبل از انتخاب لباس حتما به سبک و مدل مهمانی دقت کنید مهمانی اگر خودمانی و بین اعضای خانواده است از لباس های راحت و کژوال ولی اگر رسمی و بزرگ است حتما از لباس های کلاسیک و پر زرق و برق استفاده کنید. برای داشتن یک استایل مونوکروم و کاملا کریسمسی می توانید از یک کت و شلوار قرمز به همراه روسری و اکسسوری های قرمز و طرح دار استفاده کنید تا با تِم مهمانی کریسمس ست شوید.

لباس کریسمس

لباس کریسمس

قرمز و پلنگی بپوشید؛ استایلی شیک و متفاوت داشته باشید

اگر شما جزو افرادی هستید که در انتخاب لباس جسورانه عمل می کنند بهترین گزینه برای شما استفاده از پارچه های پترن دار برای جشن کریسمس است. یکی از بهترین طرح هایی که با رنگ قرمز ست می شود و ترکیب زیبایی می سازد طرح پلنگی است، البته دقت کنید که منظور هر نوع پارچه پلنگی ای نیست پلنگی هایی که دارای تِم رنگی کرم یا قهوه ای هستند برای این کار مناسب هستند. شما برای داشتن استایلی متفاوت و زیبا فقط کافی است یک پلیور یا شومیز قرمز به تن کنید و در کنار آن یک دامن میدی پلنگی بپوشید. البته از ترکیب برعکس هم می توانید استفاده کنید یا از استایلی کامل پلنگی به همراه شال گردن یا دستمال گردن قرمز را انتخاب کنید.

لباس کریسمس

از اکسسوری و نمادهای کریسمس در استایل خود استفاده کنید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم شب کریسمس هم مانند شب یلدا دارای نمادها و الگوهای مختص به خود است. در نتیجه بهتر است از این نمادها برای استایل استفاده کنید برای مثال می توانید از لباس های بابانوئلی یا دارای طرح های گوزن و نمادهای دیگر کریسمس به تن کنید و با اکسسوری های کریسمسی آن را کامل کنید. یکی از اکسسوری های جالب و جذاب شب کریسمس که در استایل شما می تواند معجزه کند جوراب های بلند و کریسمسی است، شما می توانید یک پیراهن بافت کوتاه را با این جوراب ها ست کنید و از استایل فانتزی و زیبای خود لذت ببرید.

لباس کریسمس

لباس کریسمس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *