جذاب ترین فصل نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ یحیی با این ستاره ها قهرمان شو!

1657732136 936 پرسپولیس

پرسپولیس تاکنون بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشته و قطعا از مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم خواهد بود.

شایانیوز- با بررسی نقل و انتقالات سرخ پوشان تا این لحظه به این نتیجه می رسیم بدون شک پرسپولیس یحیی گل محمدی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و دوم خواهد بود. در ادامه به بررسی کامل نقل و انتقالات این تیم خواهیم پرداخت.

یحیی فعلا از لحاظ جذب ستاره به هر آنچه می خواسته رسیده است. هر چند او جدیدا در مصاحبه ای گفته چرا نقل و انتقالات متوقف شده است! جذب ۶ ستاره نامدار فوتبال ایران در کنار تقویت کادر فنی و همچنین احتمال جذب کاسیانو برزیلی، آرزوی تمام تیم های لیگ برتر است.

خط دروازه

کادر فنی پرسپولیس و همه طرفداران از عملکرد بد حامد لک ناراضی بودند و اولین اقدام یحیی هم جذب یک دروازه بان مطمئن بود. علیرضا بیرانوند به تیم محبوبش برگشت تا بتواند به روزهای خوب خودش برگرده و شرایط مناسبی هم برای حضور در جام جهانی داشته باشه.

حامد لک که خودش هم راضی به جدایی از پرسپولیس بود راهی مس رفسنجان شد.

بیرانوند

مشکل بزرگ

خط دفاعی پرسپولیس در فصل گذشته عملکر بسیار بدی  داشت و به همین دلیل یحیی به سراغ تقویت این خط رفت.

با جدایی رامین رضاییان، دانیال اسماعیلی فر بعد از چند فصل، به تیم محبوبش پیوست تا در جناح راست خیال گل محمدی راحت شود.

مدافعان میانی پرسپولیس در فصل گذشته نتوانستند رضایت یحیی را جلب کنند و با خداحافظی سید جلال هم قطعا نیاز به جذب حداقل دو مدافع میانی در پرسپولیس احساس می شد. گولسیانی و پورعلی گنجی قطعا می توانند خط دفاعی مطمئنی را در لیگ بیست و دوم برای پرسپولیس تشکیل دهند. علیرضا ابراهیمی مدافع میانی ناکام پرسپولیس هم به طور قطع از این تیم جدا می شود و احتمالا به نساجی مازندران می پیوندد.

شاید نقطه ضعف پرسپولیس در لیگ آینده در دفاع چپ باشد. در این پست، سعید آقایی به فولاد پیوست، شجاعی راهی نساجی شد و وحید امیری هم که توانایی بازی در این پست را دارد فعلا مصدوم است و با توجه به سن این ستاره شاید یحیی دچار مشکلی اساسی در جناح چپ شود.

یحیی به دنبال جذب نور افکن و زکی پور بود که هیچکدام با این تیم به توافق نرسیدند و تنها محمد مهدی احمدی که از نفت مسجد سلیمان راهی پرسپولیس شد می تواند در این پست بازی کند.

باید دید در ادامه نقل و انتقالات یحیی بازیکنی را برای جناح چپ خط دفاعی جذب می کند یا خیر.

تقویت خط میانی

سروش رفیعی که از مهره های کلیدی سپاهان در فصول گذشته بود، راهی پرسپولیس شد تا عملا یک هافبک درجه یک خیال یحیی را در خط میانی راحت کند. تمدید قرارداد میلاد سرلک هم خواسته اولیه گل محمدی از مدیران پرسپولیس بود که این درخواست هم عملی شد. رضا اسدی هم از بازیکنانی بود که یحیی او را می خواست، اما این بازیکن از پرسپولیس جدا شد و احتمالا هم راهی فولاد خوزستان می شود.

نقطه قوت پرسپولیس در لیگ آینده حضور مهره های هجومی باکیفیت در  خط  هافبک است. جذب سعید صادقی که از بهترین بازیکنان لیگ گذشته بود و تمام تیم های لیگ هم خواستار او بودند در کنار تمدید قرارداد مهدی ترابی پرسپولیس را در فاز هجومی ترسناک خواهد کرد.

جدایی احسان پهلوان و پیوستنش به فولاد خوزستان شاید تنها نقطه تاریک نقل و انتقالات سرخ ها تا این لحظه بوده است.

62301311

از نو بساز

عیسی آل کثیر مصدوم است، تمیروف کیفیت لازم را فعلا نداشته و مهدی عبدی هم زمزمه های جدایی اش به گوش می رسد. کاسیانو دیاز برزیلی که چند هفته است نامش در حوالی پرسپولیس شنیده می شود، احتمالا در چند روز آینده قراردادش با این تیم را امضا می کند. شنیده شده یحیی گل محمدی نام یک بازیکن خارجی دیگر را هم به مدیران باشگاه داده تا او را جذب کنند. مهدی خانی دیگر مهاجم پرسپولیس هم از این تیم جدا و به نساجی مازندران پیوست.

با نگاهی کلی به نقل و انتقالات پرسپولیس به این نتیجه می رسیم در دو پست تیم یحیی دچار ضعف است. دفاع چپ و خط حمله. مشخص نیست در ادامه نقل و انتقالات پرسپولیس دفاع چپ جذب می کند یا خیر، اما به احتمال فراوان و با توجه به خبرهای رسیده باید شاهد حضور دو بازیکن برزیلی دیگر در پرسپولیس باشیم. یک مهاجم و یک هافبک.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715609376 2023949

صندوق درآمد ثابت چیست + بهترین سرمایه گذاری و سود ماهانه Fixed Income

در این پست صندوق درآمد ثابت چیست + بهترین سرمایه گذاری و سود ماهانه Fixed …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *