جزئیات قراداد لواندوفسکی با بارسلونا لو رفت!

دوست نزدیک لواندوفسکی فاش کرد که او در ماه مارس با بارسلونا به توافق قطعی رسیده بود.

روبرت لواندوفسکی در تابستان امسال و پس از کشمکش های بسیار از بایرن جدا شد و به بارسلونا پیوست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او سال ها در بایرن بهترین بازی ها را انجام داد و فاتح همه عناوین مهم شد ولی به دنبال چالشی جدید بود. بایرن با جدایی او موافق نبود ولی شرایط به گونه ای شد که دیگر حفظ لوا ممکن نبود و بالاخره مجوز جدایی اش صادر شد.

wrmjn53m

استاومیر پژکو، دوست لواندوفسکی، امروز فاش کرد که این بازیکن در ماه مارس با بارسلونا توافق کرده بود و پیش قراردادی هم امضا شده بود. او در این رابطه گفت :«ماه آوریل یکی از رسانه های لهستانی در خبری اختصاصی اعلام کرد که لواندوفسکی از بایرن جدا خواهد شد و به بارسلونا خواهد رفت ولی من یک ماه زودتر از این قضیه مطلع بودم. روبرت در این مورد با من حرف زده بود و گفت که از بارسا پیشنهاد دریافت کرده و دو طرف توافق کرده اند. البته از من قول گرفت تا این قضیه را جایی مطرح نکنم. اگر این کار را می کردم، قطعا دوستی من و او خراب می شد و یک دوست صمیمی را از دست می دادم.»

پژکو ادمه داد :«برای سال ها می گفتند رئال روبرت را می خواهد. شایعات زیادی در این رابطه منتشر شد ولی هرگز دو طرف نزدیک نشدند. پیشنهاد بارسا اما جدی بود و روبرت به من گفت که بسیار تلاش کرد تا این انتقال نهایی شود. توافق با بارسا قطعی بود ولی راضی کردن بایرن ساده نبود. روبرت در بارسا عالی کار کرده و ساده نیست بلافاصله تبدیل به یک رهبر و ستاره در رختکن بارسلونا شوید. این فقط از عهده روبرت بر می آمد.»

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714641756 2019064

رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت

در این پست رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت را در اختیارتان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *