جزئیات قرارداد لواندوفسکی با بارسا افشا شد!

1662405118 328 بارسا لوا

رادیو کاتالونیا جزئیاتی از قرارداد چهار ساله لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. جزئیاتی از دستمزد، پاداش‌ و حق فسخ یک‌طرفه بارسلونا.

نزدیک به دو ماه پیش بود که روبرت لواندوفسکی با قراردادی چهار ساله به ارزش ۴۵ میلیون یورو از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پنج میلیون یورو نیز بر اساس بندهای متغیر به بایرن پرداخت خواهد شد. او برای جدایی از بایرن مصمم بود و در نهایت به هدف خود رسید. شروع ستاره لهستانی در بارسا هم عالی بوده و او در چهار بازی توانسته پنج گل بزند. 

4ovoebwe

امروز رادیو کاتالونیا جزئیاتی جالب از قرارداد لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. بارسا به دلیل مشکلات اقتصادی، فصل جاری ۱۰ میلیون یورو خالص به لواندوفسکی دستمزد خواهد داد. فصل بعد دستمزد لوا ۱۳ میلیون یورو خواهد بود و فصل ۲۵-۲۰۲۴ این رقم به ۱۶ میلیون یورو افزایش می یابد. بارسا اما برای سال چهارم، دستمزد لواندوفسکی را ۱۳ میلیون یورو در نظر گرفته است. 

qu54o14g

باید توجه داشت که لوا چهار سال دیگر ۳۸ ساله خواهد بود. همچنین لواندوفسکی اگر در فصل ۲۵-۲۰۴ نتواند در بیش از ۵۵ درصد بازی های بارسا به میدان برود، بارسا می تواند قرارداد او را یک‌طرفه فسخ کند. لواندوفسکی برای کسب هر جام با بارسا نیز بین ۳۰۰ هزار تا یک میلیون یورو پاداش دریافت خواهد کرد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *