جزیره ای برای فروش در اسکاتلند؛ قیمت کمتر از یک آپارتمان تهران!

resize

صاحبان این جزیره قیمت آن را ۳۵۰ هزار پوند تعیین کرده‌ه‌اند که پایین تر از متوسط قیمت یک آپارتمان دو خوابه در لندن است.

تصور کنید به جای اینکه هر روز صبح در آپارتمان کوچک خود با سر و صدای خیابان یا همسایه‌ها از خواب بیدار شوید، مرغ‌های دریایی و صدای گوش‌نواز امواج، اولین و تنها چیزی باشد که با طلوع آفتاب تجربه می‌کنید، آن هم در جزیره شخصی خودتان.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از  بی بی سی؛ این رویایی است که اگر در اسکاتلند باشید چندان دور از دسترس نیست. جزیره کوچک پلادا در سواحل آران این کشور به فروش می‌رسد.

صاحبان این جزیره قیمت آن را ۳۵۰ هزار پوند تعیین کرده‌ه‌اند که پایین تر از متوسط قیمت یک آپارتمان دو خوابه در لندن است. در حال حاضر برای خرید یک آپارتمان دو خوابه در لندن باید باید چیزی حدود ۵۰۰ هزار پوند پرداخت کنید. با پولی که بابت داشتن یک جزیره می‌دهید می‌توانید یک آپارتمان ۳ خوابه در ادینبورو، مرکز اسکاتلند داشته باشید.

_126210516

_126210512

_126215024

این جزیره یازده هکتاری متعلق به درک و سلی مورتن طراحان مد است که خود آن را ۳۰ سال پیش خریده‌اند. جزیره یک فانوس دریایی اتوماتیک دارد که از ادینبورا کنترل می‌شود و داری یک خانه ۵ خوابه است اما پیش از آنکه قابل سکونت باشد، نیاز به بازسازی دارد.

بیش از صد گونه پرنده به جزیره رفت‌وآمد می‌کنند. پلادا نمایی زیبا از سواحل کینتایر و آرشاویر در سواحل اسکاتلند را به صاحبش هدیه می‌دهد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2016485

آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من

در این پست آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *