جلسه مصطفی آجورلو با مشوقین باشگاه استقلال؛ ماجرا چیست؟

1662386004 397 استقلال

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با مشوقین خانم و آقای باشگاه تشکیل جلسه داد.

امروز (دوشنبه) جلسه‌ای با حضور سرمشوقین خانم و آقای باشگاه استقلال و مصطفی آجورلو در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این جلسه همچنین آقایان پرویز مظلومی عضو هیات مدیره، سعید فتاحی معاون ورزشی و لیلا سادات محمدیان مشاور امور بانوان باشگاه استقلال حضور داشتند.

سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال، در خصوص این جلسه به رسانه رسمی این باشگاه گفت:

با دستور مصطفی آجورلو ما درصدد تشکیل کانون همیار هوادار بودیم و امروز در راستای تشکیل این کانون جلسه‌ای در باشگاه برگزار شد و مقرر شد تا از بین هواداران استقلال، این کانون تشکیل شود. این جلسه در راستای هماهنگی بیشتر میان ارکان مدیریتی و همیار هواداران برگزار شد و به نظرم بسیار جلسه مثبتی بود. در تمام دنیا بسیاری از امور استادیوم‌ها را چنین کانون‌هایی انجام می‌دهند و ما اولین باشگاه ایرانی هستیم که در بخش بانوان و آقایان این کانون را تشکیل می‌دهیم. همیار هواداران در ورزشگاه‌ها می‌توانند به باشگاه در خصوص ایجاد نظم بهتر و کمک به هواداران برای ورود به ورزشگاه و …. کمک شایانی کنند و ان‌شاءالله از این پتانسیل به خوبی استفاده خواهیم کرد. 

وی افزود:

باشگاه استقلال دو روز قبل از بانوانی که تمایل داشتند در این زمینه به باشگاه خودشان کمک کنند، طی اطلاعیه‌ای دعوت کرد تا اعلام آمادگی کنند و ان‌شاءالله هفته بعد هم برای آقایان فراخوانی مشابه صادر می‌شود.

همچنین لیلا سادات محمدیان مشاور امور بانوان باشگاه استقلال در خصوص این جلسه به رسانه رسمی این باشگاه گفت:

جلسه بسیار خوبی بود. در این جلسه توجیهی مصطفی آجورلو گفتنی‌ها و مسائل مختلف را بیان کردند و به شان باشگاه استقلال اشاره کردند و تاکید کردند که این شان باید حفظ شود. خوشبختانه افراد خوبی دعوت به همکاری شده‌اند. به هرحال در بحث بانوان تجربه کافی وجود ندارد و باید بیشتر در انتخاب بانوان کار کنیم. افراد داوطلب بسیار خوب هستند و ان‌شاءالله افراد دیگری هم به ما اضافه خواهند شد تا بیشتر به ما کمک کنند.

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1714652736 2019048

کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی

در این پست کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی را در اختیارتان قرار داده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *