تیتر خبرها

جنگ در اردوی بلژیک!

لوکاکو، ستاره بلژیکی، تلاش می کند تا درگیری‌های ایجاد شده بین بازیکنان تیم ملی را از بین ببرد.

تیم ملی بلژیک در چند روز گذشته شرایط دشواری را تجربه کرده و تنش ایجاد شده بین بازیکنان این تیم باعث شده که حواشی بسیاری در اطراف اردوی این تیم شکل بگیرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آنها در دومین دیدارشان از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر مراکش شکست خوردند و همین باعث شد که انتقادهای بسیاری از این تیم صورت بگیرد و کارشان برای صعود به مرحله یک هشتم این مسابقات نیز دشوار شود. 

پس از این بازی بود که اخباری از اردوی این تیم به بیرون درز کرد که نشان می‌داد بسیاری از آنها پس از باخت در رختکن با یکدیگر درگیر شدند و کوین دی بروینه، یان فرتونگن و ادن هازارد در این میان نقش اصلی را داشتند. 

گفته می‌شود لوکاکو در این بین نقشی کلیدی را ایفا کرده و خصوصا سعی کرده که درگیری به وجود آمده بین هازارد و دی بروینه را تا حد قابل توجهی کاهش دهد و مانع از وخامت اوضاع در رختکن بلژیک شود و در صورت نبودن این ستاره اینتر شاید شرایط بسیار بدتر می‌شد. 

این احتمال وجود دارد که تیم روبرتو مارتینز که بسیاری آنها را یکی از مدعیان قهرمانی می‌دانستند حتی نتواند از گروهش صعود کند چون بلژیک برای کسب مجوز صعود به مرحله یک هشتم نیاز به پیروزی برابر کرواسی دارد که کار دشواری به نظر می‌رسد. 

هرچند نتیجه مساوی نیز ممکن است باعث صعود این تیم به مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ شود اما در این صورت کانادا باید موفق به شکست مراکش با اختلاف چهار گل یا بیشتر شود که کمی دور از ذهن است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *