جهانبخش به دنبال انتقام از انگلیسی ها

زمانی که علیرضا جهانبخش به برایتون پیوست مدیران این باشگاه در روزهایی که تیم شرایط خوبی نداشت پشت گراهام پاتر بودند.

 

اگرچه علیرضا جهانبخش پیش از انتقال به فوتبال انگلیس نتوانست جلوتر از حکیم زیاش عنوان بهترین بازیکن لیگ هلند را از آن خودش کند، اما به همراه ستاره مراکشی این روزهای چلسی دو بازیکن ویژه لیگ اردیوژه بود و با انتقالی که رکورد نقل و انتقالات باشگاه انگلیسی و همینطور فوتبالیست‌‎های ایرانی را جابجا کرد راهی انگلیس شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال و با وجود هزینه ۱۷ میلیون پوندی برایتون برای جهانبخش که انتظار داشت چند سال بعد این بازیکن را با قیمتی چند برابری به باشگاه‌های متمول لیگ برتری بفروشد شرایط برای ستاره ملی پوش فوتبال ایران در انگلیس خوب پیش نرفت و البته باشگاه و مربی تیم هم خیلی به کمک جهانبخش نیامدند تا این بازیکن پس از درخشش در روزهای باکسینگ دی سال ۲۰۲۰  و ثبت آن گل فوق العاده مقابل چلسی باز هم جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی به دست نیاورد. در واقع این بازیکن پس از ورود به برایتون برای مدتی در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت ولی پس از مدتی این جایگاه از او گرفته شد و دیگر به او بازپس داده نشد!

درنهایت جهانبخش پس از سه فصل حضور در برایتون که برای او خوب پیش نرفت به فوتبال هلند بازگشت و حالا در فاینورد یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به شمار می‌رود.

جهانبخش در مسیر جام جهانی ۲۰۲۲ در ترکیب تیمی که اسکوچیچ راهی میدان می‌کرد بال و پر گرفت و در کنار مهدی طارمی و سردار آزمون یکی از ستاره‌های ویژه فوتبال ایران بود. 

پس از طی کردن این مسیر دشوار حالا علیرضا جهانبخش بار دیگر با چالشی انگلیسی مواجه شده و از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه باید در ورزشگاه خلیفه دوحه قطر به مصاف سفیدپوشان انگلیسی برود؛ جایی که مقابل او لوک شاو ستاره باشگاه منچستریونایتد حضور دارد و رحیم استرلینگ یا فیل فودن و جوانانی دیگر نظیر بلینگهام دیگر ستاره‌‎های این تیم به شمار می‌روند. جهانبخش در برایتون به چیزی که در ذهن داشت نتوانست برسد ولی فرصتی که مقابل تیم ملی فوتبال انگلیس به او داده می‌شود می‌تواند زمان مناسبی برای پاسخ دادن به تمام انتقاداتی باشد که در طول دوران حضورش در لیگ برتر به سوی او روانه شد.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *