جولون مرجانه گلچین با تیپ جواهر دوزش؛ خانوم نیم قرنی مرزای جذابیت رو رد کرد!

مرجانه گلچین از بازیگرای محبوب سینماس که اینستا رو داره هر روز با پستای شاخش حسابی میترکونه و اخیرا هم با فاز عجیبی تو کنسرت ظاهر شد.

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تریپای خفن و جینگولی که تو این سن و سال برای خودش انتخاب میکنه سعی داره یه چهره متفاوتی از خودش رو به نمایش بذاره. البته در مدت اخیر این حجم تغییراتی که زیر و بن آدمو کلا از این رو به اون رو میکنه، فوق العاده مد شده و هیچ کس از این موضوع دور نمونده. یکی از اون کسایی که زده تو کار اینستابازی مرجانه گلچین هست که از تیپای اروپاییش گرفته تا میکاپای شرقی و غربی کلا شده یکی دیگه. واسه همین هم با وجود اینکه سن و سالی از مرجانه گلچین گذشته ولی همچنان طرفدارای خاص خودش رو داره و حسابی هم داره اخیرا بهش خوش میگذره!

این طرفدارای ها البته روی نظر این بازیگر درباره نحوه به نمایش گذاشتن خودش در فضای مجازی بی تاثیر نبوده و خانوم خانوما یه جوری چند وقت پیش تریپ خفن سلبریتی طور برداشته بود که همه رو شوک کرد. مرجانه گلچین که به کلی فن پیج داره و به بهونه های مختلف این بازیگر رو سوپرایز میکنن، مدتی قبل برای او یه کلیپ خیلی ساده ولی مملو از جذاب بازی درست کرده بودن که با دیدنش قطعا دلتون یه جورایی ریش ریش میشه!

وقتی مرجانه گلچین نیم قرنی مرزای جذابیت رو رد میکنه!

مرجانه گلچین از اون دسته بازیگراییه که تو خفن بازی هیچی کم نداره و با وجود اینکه مرز ۵۰ سال رو درنوردیده، اما به قدری به خودش میرسه و طرفدار داره در هر سنی که آدم تو کفِش میمونه.

راز محبوبیت این بازیگر بی تردید مردمی بودنشه و اینکه چندان هم اهل پز دادن نیست و حتی وقتی غرق در میکاپه، باز هم سعی داره خیلی خاص و جذاب به نظر بیاد و درواقع با ژستای جینگولش تبدیل میشه به یه دهه نودی که کسی به گرد پاش هم نمیرسه. البته که مرجانه خانوم با انتشار عکسای مدلینگیش نشون داد که تو این راه دستی بر آتش داره و حسابی هم استعدادش رو داره!

fsef

fef

میکاپای ژینگول مرجانه گلچین عجب خط و نشونی میکشن!

شاید تصور کنین که این مدل عکسا فقط موقعیه که خانوم بازیگر تیپای خیلی اروپایی و جذاب داره، ولی اصلا اینطور نیست. بهتون پیشنهاد میدیم بیاین عکسای میکاپ مرجانه گلچین رو ببینین که به قدری شیک و پیکه که انگاری یه عمری تو زمینه انجام میکاپای مختلف کار کرده.

به عنوان مثال مرجانه خانوم چند وقت پیش عکسی از میکاپش منتشر کرده بود که او رو غرق در آرایش با تناژ صورتی و خیلی دخترونه نشون میداد که برخلاف اینکه شاید تصور کنین کاربرا بیان بگن خانوم با این سن و سال چطوری آخه تونستی بری زیر بار چنین میکاپ شیکولی؛ همه اومدن با تعریف و تمجید اعتماد مرجانه خانوم رو رسما چِسبوندن به سقف آسمون!

gt

v

کمی بیشتر با مرجانه گلچین آشنا شین!

مرجانه گلچین متولد ۲ اسفند ماه در سال ۱۳۴۷ در شهر تهرانه. پدر این بازیگر محبوب متولد زنجان و یک افسر نظامی در ارتش بوده و مادرش هم اصالتا رشتی و خانه داره. مرجانه خانوم در دوران نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در نهایت تونست در رشته نواختن تار به صورت تخصصی فارغ التحصیل بشه. او مدتی هم برای ادامه تحصیل به انگلستان مهاجرت کرد و چند سالی اونجا بود، اما به گفته خودش از رفتنش پشیمون شد و ترجیح داد به ایران برگرده.

او اولین بار با بازی در سریال “آینه عبرت” به شهرت رسید و با بازی فوق العاده اش در سریال “بزنگاه” محبوب دل مردم شد و پس از اون در نقش های کمدی بی شماری با سبک بازی خاصش به محبوبیت باورنکردنی رسید. خانوم گلچین زمانی که تازه مشهور شده بود با یکی از کارگردانان سینما به نام کریم آتشی ازدواج کرد، اما پس از مدتی از او جدا شد و در حال حاضر مجرد هستن.

gb

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *