حاشیه جدید امباپه؛ پیام اینستاگرامی علیه سرمربی تیم!

امباپه حس می کرد که در خط حمله تنها مانده و به همین خاطر با کنایه در مورد شرایط خودش در این بازی پیام گذاشته است.

کیلیان امباپه مهاجم پی اس جی در ادامه حاشیه های پرشمارش پیامی اینستاگرامی را علیه کریستف گالتیه سرمربی تیمش منتشر و کمی بعد حذف کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، صدرنشین لیگ فرانسه در مقابل رنس به تساوی بدون گل رسید و برای اولین بار در این فصل در گل زدن ناکام ماندند. راموس به علت فحاشی به داور در اواخر نیمه اول اخراج شد تا کار پی اس جی برای گل زدن سخت تر شود.

امباپه در این بازی در حالی در خط حمله قرار گرفت که خبری از حضور مسی و نیمار در جناحین نبود. مسی به علت مصدومیت مقابل بنفیکا بازی را از دست داده بود و نیمار در نیمه دوم وارد زمین شد.

ستاره ۲۳ ساله در این بازی کارلوس سولر و سارابیا را در جناحین خود داشت و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. امباپه در پایان بازی تصویری از خودش در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:”تنها در خط حمله.”  تا از تصمیم مربی تیمش در مورد بازی ندادن به نیمار انتقاد کند.

1

گالتیه در تابستان جایگزین مائوریسیو پوچتینو شد و تاکتیک جدیدی را انتخاب کرد. در حقیقت او عادت دارد که از خط حمله سه نفره استفاده کند  اما این روش مقابل رنس جواب نداد و امباپه حس می کرد که در خط حمله تنها مانده و به همین خاطر با کنایه در مورد شرایط خودش در این بازی پیام گذاشته است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *