تیتر خبرها

حال و هول متین ستوده با خرگوشیه گوگولی؛ جوری به مو خامه ای چسبیده با کاردکم جدا نمیشه!

متین ستوده از بازیگرای خوش چهره سینما و تلویزیونِ که با سریال پربیننده لیسانسه ها معروف شد و توی اینستا هم بسیار پرطرفداره.

شایانیوز- متین ستوده از جمله بازیگران خوش چهره سینما و تلویزیونِ که در اینستاگرام هم بسیار فعال است. پیج خانم بازیگر یک میلیون دنبال کننده داره که در مقایسه با بازیگرانی مثل مهناز افشار، الناز شاکردوست، بهاره رهنما و … زیاد نیست اما هر کسی رو باید با خودش مقایسه کرد چرا که متین ستوده بازیگر چندان مطرحی نیست و بیشتر از طریق اینستاگرام شناخته شده و شاخ ترین کاری که کرده بازی در سریال “لیسانسه ها” بوده که خب اونجا هم نتوانست خودی نشون بدهد.

اگه نگاهی به پیج خانم ستوده بندازید خواهید دید که بیشتر عکس ها با میکاپِ پر و پیمونِ که نشون میده متین خانوم به شدت علاقه مند به آرایش هستند و قبل و بعد از آرایششون زمین تا آسمون فرق میکنه. شاهد این ادعا عکسی است که بدون میکاپ در زمان قرنطینه کرونا از خودشون منتشر کردن که اگه کپشن پست رو نمیخوندید غیر ممکن بود که بفهمید صاحب عکس همین متین خانوم خودمونِ.

d

متین ستوده یه خواهرزاده به شدت جذاب و بامزه به اسم سپیدار داره که هرزگاهی عکس هایی از این کوچولوی خوشگل تو پیجش میذاره. انگاری خانم بازیگر علاقه بسیار زیادی به ایشون داره چرا که توی کپشن پستش نوشته لحظه ها کنار تو بوی بهشت میدهد … نکته جالب این عکس اینِ که سپیدار خانوم برخلاف خیلی از بچه های همسن و سالِ خودش انگاری تو عکس گرفتن خیلی حرفه ایه چرا که یجوری خوشگل ژست گرفته تماشااایی.

S

خانوم بازیگر دستی هم توی تبلیغات داره

متین ستوده همانند بسیار از بازیگران از پیجش درآمد داره و تبلیغات میذاره البته نه مثل بهنوش بختیاری که هر چیزی رو تبلیغ میکنه. در ادامه تصاویر خانم بازیگر را برای معرفی پیج طلا فروشی مشاهده می کنید که دستبند جالب و بزرگ وی مورد توجه قرار گرفت.

yy

به غیر از تبلیغات و بازیگری، متین ستوده همانند بسیاری از خانومای بازیگر که از دبی و یا ترکیه جنس میارن و در ایران به استفاده از شهرت و اسم و رسمشون به فروش میرسونن، خانوم ستوده نیز چنین است و آنلاین شاپی بسیار ریز داره ظاهرا که لباس های زنانه و صندل و … از استانبول میاره و میفروشه!

U

کمی بیشتر با متین ستوده!

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ماه در سال ۱۳۶۴ بوده که یه برادر و خواهر بزرگتر از خودش داره. تحصیلات دانشگاهی متین خانوم در رشته مدیریت بازرگانی است. او برای ورود به عرصه بازیگری به کلاس های امین تارخ رفت. او در چندین فیلم مختلف بازی کرد، اما اولین بار در سریال پرمخاطب و جذاب “لیسانسه ها” دیده شد و تونست در کنار شهرت، به محبوبیتی باورنکردنی برسه.

d

d

همسر متین ستوده علی زندی می باشد. وی از بازیگران تئاتر است که سال های زیادی است در این عرصه فعالیت داشته. او در فیلم ها و سریال های پربیننده بازی نکرده به همین دلیل شاید چهره شناخته شده ای نباشد اما در تئاتر سوابق زیادی دارد. آقای زندی در سریال های «آرام می‌ گیریم» و «آخرین بازی» ایفای نقش کرده است. گفته می شود او صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است که همیشه میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

JQlhO0361d0i

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

فال روزانه

فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲

در این پست فال ۵ بهمن ۱۴۰۲ / فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *