حضور نکونام در تیم ملی دوباره منتفی شد!

original

یک بار دیگر بحث حضور نکونام در تیم ملی و کار به عنوان دستیار کارلوس کی روش یا ابهام روبرو شده است.

ظهر امروز، پیمان یوسفی در بخش پایانی برنامه ورزش و مردم به نقل قولی از احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال استناد کرد و گفت: فرصت نداشتیم با آقای اصولی صحبت کنیم. با ایشان گپی زدیم، می گفتند که قصه آقای جواد نکونام قطعی شده و ایشان احتمالا با حفظ سمت در فولاد، تیم ملی را همراهی خواهند کرد و در کنار کارلوس کی روش خواهند بود.

به گزارش «شایانیوز» حالا اما حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد در گفتگویی با خبرنگار ورزش سه حضور نکونام در تیم ملی را تکذیب و اعلام کرد: این مسئله کذب محض است. ما مخالفت خودمان را با این موضوع اعلام کرده بودیم. آقای نکونام به صورت تمام وقت مشغول نظارت و فعالیت در فولاد است اما باز هم وقت کم می آورد. این موضوع کذب است.

او ادامه داد: من نمی دانم یک مربی چطور می تواند نصف وقت را در تیم ملی باشد و نصف وقتش را در فولاد. به هر شکل ما این موضوع را رد می کنیم.

بدین ترتیب یک بار دیگر بحث حضور نکونام در تیم ملی و کار به عنوان دستیار کارلوس کی روش یا ابهام روبرو شده است. روز گذشته بود که سرمربی پرتغالی گفت گزینه های دوم و سوم ندارد و فقط خواستار حضور نکو در تیم ملی است. باید دید در صورت مخالفت قطعی فولاد، فدراسیون چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1999787

دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت ) با حجم نیمه رایگان

در این پست دانلود سریال جنگل آسفالت قسمت ۷ هفتم ( قسمت ۷ جنگل آسفالت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *