حقوق نجومی ساکت لو رفت؛ ۹۲ میلیون تومان در ماه!

mohamad reza saket 64545

حقوق نجومی محمدرضا ساکت لو رفته است. مدیرعامل سپاهان ۹۲ میلیون تومان در ماه حقوق می گیرد.

نامه رییس هیات تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه، حقوق مدیرعامل سپاهان را لو داده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، از ساعتی پیش نامه ای در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که حاشیه های زیادی را برای محمدرضا ساکت در پی داشته است. البته این نامه ابتدا در برخی خبرگزاری ها منتشر شد ولی خیلی زود به فضای مجازی راه پیدا کرد و سوژه کاربران شده است.

طبق نامه ای که حسین میرزایی، نماینده مجلس و رییس هیات تحقیق و تفحص شرکت فولاد مبارکه خطاب به وزیر صمت و با رونوشت به وزیر کار منتشر کرده، مدیرعامل سپاهان ۹۲ میلیون تومان در ماه حقوق می گیرد.

نکته ای که وجود دارد این است که این نامه مربوط به سال گذشته است. این نامه در تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ارسال شده و حسین میرزایی با نام بردن از چند نفر اعلام کرده آن ها در فولاد مبارکه حقوق نجومی می گیرند.

مختار بخشیان با ۱۰۹ میلیون در ماه، عباس اکبر محمدی با ۱۰۱ میلیون در ماه و محمدرضا ساکت با ۹۲ میلیون در ماه افرادی هستند که نام شان در این نامه آمده است.

به عبارتی محمدرضا ساکت در سال بیش از ۱ میلیارد و ۱۰۴ میلیون درآمد دارد. نکته قابل توجه اینکه این عدد مربوط به سال گذشته است و قطعا برای امسال با افزایش هم همراه بوده است. 

رییس هیات تحقیق و تفحص شرکت فولاد در نامه اش به بازنشسته بودن محمدرضا ساکت هم اشاره کرده است.

البته طی روزهای گذشته سپاهان در نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی داشته و منتشر شدن این نامه هم چندان بی ربط به این موضوع نیست. سپاهان چندین خرید چنده میلیاردی کرده و حالا نوبت به افشای حقوق مدیرعامل چند ده میلیاردی سپاهان رسیده است.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2015885

روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه

در این پست روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *