حمایتی چشمگیر برای شیبادارها!

Shiba Inu

پردازشگر پرداخت‌های رمزنگاری خواهان Shiba Inu..

شایانیوز- پردازشگر پرداخت‌های رمزنگاری خواهان Shiba Inu،درحال گسترش خدمات پشتیبانی از این ارز دیجیتال میم هستند. این بار، NOWPayments با همکاری صرافی رمزنگاری Switchhere یک سیستم پرکاربرد تبدیل خودکار را راه‌اندازی کرده است که به تجار خود امکان می‌دهد وجوه SHIB را مستقیماً بدون هیچ گونه تراکنش واسطه‌ای با ارز فیات مبادله کنند.از ماه مه، SHIB در تلاطم است اکنون در زنجیره BNB می تواند توسط بازرگانان با استفاده از NOWPayments پذیرفته و مورد استفاده قرارگیرد.

پیش از این در سال ۲۰۲۲، پردازشگر پرداخت غیرقانونی با ارزهای دیجیتال قابلیتی را به وجود آورد که به سرمایه گذاران این امکان را می‌دهد تا بخشی از درآمدهای خود را در Doge Killer (LEASH) یا Shiba Inu (SHIB) بسوزانند. دارندگان Shiba Inu از مرز ۱.۲ میلیون عبور کرده اند بااین شرایط دارندگان Shiba Inu همچنان به رشد خود ادامه می دهند و از مرز ۱.۲ میلیون عبور می کنند. طبق آمار WhaleStats، تعداد دارندگان شیبا اینو به۱۲۰۰۳۰۱ نفر رسیده است.

تجزیه و تحلیل ۱۰۰ دارنده برتر Shiba Inu نشان می دهد دارندگان حدود ۲۳.۶۱ درصد از میانگین موجودی SHIB با افزایش ۱۵.۲۹ درصدی در میانگین ارزش SHIB و افزایش مثبت ۱۱۰ درصدی در جریان خالص داشتند.باتوجه به این که شیبا اینو در بین ۱۰ نهنگ برتر خریداری شده و همچنین از نظر حجم معاملات در بین ۵۰۰۰ نهنگ بزرگ ETH در ۲۴ ساعت گذشته بازگشته است. شیبا اینو همچنین در بین ۲۰۰۰ نهنگ برتر ETH در ۲۴ ساعت گذشته در میان قراردادهای هوشمند پرکاربرد قرار گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

2017096

آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد

در این پست آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *