حمله سارقین به ستاره پیشین استقلال و تیم ملی!

beyk zadee 0

ستاره پیشین استقلال و مربی گل‌گهر در شهر تهران مورد حمله سارقان قرار گرفت.

هاشم بیک‌زاده بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و استقلال، مدتی است وارد عرصه مربیگری شده و اخیرا به عنوان یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر کار خود را شروع کرده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این مربی جوان فوتبال امروز یک اتفاق تلخ را تجربه کرد. او برای انجام کاری اداری به خیابان مطهری تهران مراجعه کرده بود که در مسیر مورد دستبرد خفت‌گیرها و سارقان قرار گرفت. سارقان که ظاهرا ۴ نفر بوده‌اند بعد از رسیدن به بیک‌زاده با زور چاقو وسایل قیمتی او را به سرقت بردند.

بیک‌زاده در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار “ورزش سه” در این خصوص بیان کرد: «متاسفانه صبح امروز چنین اتفاق تلخی برایم رخ داد، من هنوز هم شوکه هستم. ۴ موتور سوار که ترک دو موتورسیکلت بودند به سمت من آمدند و با زور چاقو و قمه تهدیدم کردند که هرچه وسایل قیمتی دارم به آنها بدهم. با توجه به شرایط موجود من هم تسلیم شدم و گوشی تلفن همراهم و برخی وسایل دیگرم را به سرقت بردند.»

او افزود: «سریعا با پلیس تماس گرفتم و مامور به محل آمد و صورتجلسه کرد. برای پیگیری موضوع باید به آگاهی بروم و مدارک را تکمیل کنم. برایم عجیب است که در آن محله پردد در مرکز شهر تهران چگونه چنین اتفاقی می‌افتد. امیدوارم ماموران زحمتکش نیروی انتظامی مثل همیشه با کسانی که موجب ناامنی و آزار مردم عزیزمان می‌شوند برخورد لازم را انجام بدهند.»

گفتنی است؛با توجه به پرتردد بودن محله انجام سرقت احتمالا با بررسی دوربین‌های مدار بسته در محل به زودی شاهد دستگیری خفت‌گیر ها و سارقان وسایل ستاره سابق استقلال و تیم ملی باشیم.

منبع : شایا نیوز

مطلب پیشنهادی

1715752176 2024729

مقایسه تمام فلزهایی که در ساخت مبلمان فلزی استفاده میشه

در این پست مقایسه تمام فلزهایی که در ساخت مبلمان فلزی استفاده میشه را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *